Anbefalte innlegg

Har nettopp hatt nede hele forstillingen på golfen.. Det jeg lurer på er ang girkasse feste. Når jeg tok ned traversen må jo festet løsnes. to skruer som e skrudd i traversen.. Når e skrudde forstillingen på plass igjen fikk eg bare den ene skruen til girkasse festet skrudd fast til traversen. Var ett reint helv.... å komme til den skruen som jeg ikke fikk på plass, så eg dreit i den.

 

Noen som vet om det har mye å si om bare den ene skruen e festet??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

i og med at motorfester er forbruksvare på disse - serlig ved litt " aktiv" kjøring så ville jeg prøvd seriøst en gang til å fått i skruen ...

 

Hadde mye problemer med å få i disse selv.

 

Prøv med å jekke i eller få noen til å vri motoren slik at du får den i ???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, må seriøst få den på før eg e utpå bane og ratter.. Frister nesten å levere bilen på verksted så får de slite med det. Men det blir jo for dumt.

 

Det var denne skruen som kom sist av når eg tok traversen ned.

Så eg får vel bare bite i det sure eple og ta traversen ned igjen..

Hvis ingen har en kanon idè på hvordan å få skruen i uten å ta fra hverandre for mye?? Skulle seriøst fått bilen opp på bukk.. Var et helvete å ta ned hele forstillingen med å bare bruke jekk...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis eg ikke huske feil måtte eg og slippe ned igjen traversen for å få i denne igjen..

 

Men det er jo ikke snakk om mye - løsne den og prøv å bennde den ned litt ? jeg løsnet bare ene siden mener jeg å huske.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, må nok løsnes på høyre siden.. Alt det styret bare for en skrue hehe,, jaja

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.