#1 Skrevet Januar 16, 2006 ja da har jeg fått stompen min i gir her kommer bilder ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 16, 2006 Tatt de ut av esken for foto: Ny og gammel: Fjærbein borte: Fjærbein: På plass: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 16, 2006 Min gode venn lager litt verktøy for og få av mutteren på fjørtårn lagert eller hva det heter.. Jeg kan og bruke stålbørste.. jeg ville ikke bli tatt bilde av men jeg måtte smile.. Første: Endelig resultat.. Bilen er ikke ren.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 16, 2006 Så i morra skal man justere spissing på bilen og da blir vel alt bra håper jeg Skal få inn noen nye bilder da jeg har vasket bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 16, 2006 Endelig ned fra høyden! Kan jo syk oppi høyden vettu.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 16, 2006 Ble litt finere nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 16, 2006 Var jaggu på tide! Endelig kjører du ikke fly lengre! EDIT: Hvor mye senk snakker vi om her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 16, 2006 fint 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 16, 2006 Endelig ned fra høyden!Kan jo syk oppi høyden vettu.... Endlig kvitt høyde syken også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 16, 2006 Ble litt finere nå takk takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 16, 2006 Var jaggu på tide! Endelig kjører du ikke fly lengre! EDIT: Hvor mye senk snakker vi om her? Vi snakker om 60/40 senk.. Har sett på nye felger og skal undersøke litt mer ang pris osv Bilder av de vil komme.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 17, 2006 60/40 senk??!?!?!?!?!? HVOR fikk du tak i det`? Skal ha det samme på min men ikke funnet noe sted dette selges! Håper du har en forhandler å komme med nå!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 17, 2006 Ser svært bra ut.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 17, 2006 60/40 senk??!?!?!?!?!? HVOR fikk du tak i det`? Skal ha det samme på min men ikke funnet noe sted dette selges! Håper du har en forhandler å komme med nå!! selvfølgelig har jeg det send meg pm da.. trøtt nå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 19, 2006 Det står jo FK på demperne da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 21, 2006 jepp er et fk sett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 22, 2006 Det er flink gutt det Du får komme innom en tur pusa så man får titta på det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Januar 28, 2006 ikke det beste men er da et bilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Februar 16, 2006 ble utrolig mye penere Sett deg på hamar flere ganger... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Februar 16, 2006 ble utrolig mye penere Sett deg på hamar flere ganger... Takk Hmm.. har ikke sett deg tror jeg.. har ikke sett nybilen din enda jeg.. så er litt usikker på hva du kjører.. passet vet jeg,men ikke mer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...