Radiator vifta ville ikke stoppe

Anbefalte innlegg

Var på besøk hos en venn og var hos han et par timer (3t eller noe sånt) da jeg gikk ut til bilen, vifta på radiatoren gikk fortsatt, og bilen var tom for batteri da jeg skulle starte den. Etter på kjørte jeg litt og begynte å komme ulyd fra servoen min, gikk inn på statoil og kjøpte meg mat og når jeg var ute var feilen borte .. Noen som jar vært borti noe sånt ?

 

Dette er da en A90Q 20V (7A)

 

ps. bilen har akkurat fått nytt dynamo og batteri

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det at vifta ikke stopper skyldes nesten helt sikkert dårlig kontakt med tilkoblingen til termobryteren som sitter neders på radiatoren, sjekk ledningen som går inn til bryteren.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde akkurat samme problemet på min, en golf 4 99 mod. Feilen var rett og slett relestyringa for vifteanlegget.. kontaktsettet hadde brent seg.. det hjalp en stund å bare hakke litt på det med nøkkelen, men måtte bytte til slutt..

 

tipper det er noe sånt på din også kanskje.. på min ligger relestyringen under batteriet, stor svart boks..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.