#1 Skrevet Januar 16, 2006 En liten snutt fra vintermoro... er jo ikke så lenge igjen av vinteren http://www.skotner.net/files/skywalker.wmv "Høyreklikk -> Lagre som..." 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 16, 2006 hehe så morsomt ut! Skikkelig stilig intro det med garasjen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 16, 2006 Kul video, Andreas! Videoen lagget skikkelig mye både i bilde og lyd, men det er sikkert pga min gamle pc? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 16, 2006 Haha, konge film! Er det trailer på Star Wars Episode 7? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 16, 2006 Kul video, Andreas! Videoen lagget skikkelig mye både i bilde og lyd, men det er sikkert pga min gamle pc? Hadde ikkeno problemer i hvertfall. skulle ha arrangert ett treff rundt akershus-oslo ellerno, jeg har videokamera, som sikkert mange flere har.. i februar ellerno! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 16, 2006 He he! Av med esp og gi gass: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 16, 2006 Fin bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 16, 2006 tydelig at noen kjeder seg mer på jobben enn andre...hehe...kul film 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 16, 2006 Sinsykt råååå intro ass! den likte jeg ass! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 17, 2006 Kjempe kul film. Quattro er tingen ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 17, 2006 Bra kjøring der skotner.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 17, 2006 Virker laaang den banen din Andreas.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 17, 2006 Virker laaang den banen din Andreas.... he he he... ja, kunne vært et vintertreff i seg selv den saken der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 17, 2006 Genial film Andreas Jaggu om ikke dansken fikk lyst på A3q neste gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 17, 2006 Sjefs film:tilber: Skulle bare hatt litt snø her på Vestlandet så jeg kunne prøvd Country'n: gråter : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 20, 2006 Bra kjøring der skotner.... ... og dobbelt så bra blir det på vintertreffet. Pass dere for dieselen i speilet Flytt dere når blålysene vil forbi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 20, 2006 ... og dobbelt så bra blir det på vintertreffet. Pass dere for dieselen i speilet Flytt dere når blålysene vil forbi Dream on girl. Du kommer ikke forbi meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Januar 20, 2006 Artig snutt det ja. Vil ha quattro igjen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Januar 21, 2006 artig liten sak, men jeg ser at du IGJEN feiler på en detalj Skotner. quattro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Januar 21, 2006 ...men jeg ser at du IGJEN feiler på en detalj Skotner. quattro hæ ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Januar 21, 2006 forrige videoen din og så skrev du at det er en Quattro, men det er jo med liten 'q' 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Januar 21, 2006 Hehe, ser morsomt ut.. Fant ut at jeg også har lyst på 4WD da jeg stod ute og måkte snø isted, da det kom en Golf Syncro som tydeligvis også hadde det ganske morro på snøen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Januar 22, 2006 Mye grus.... Er det ikke lett å få jæ.... med steinsprut oppover sidene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Januar 22, 2006 LOL ser bare for meg trynet ditt jeg Andreas, humor: ja : BTW: knall musikk ass... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Januar 22, 2006 neste år kommer jeg også andreas... da blir det 2*TDI power... hehe Rå film.. likte garasjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...