#1 Skrevet Januar 16, 2006 har skaffa meg senkesett til a4'n min. som jeg gjerne skulle ha fått satt på. men så kommer det store problemet, har hverken plass til å gjøre det eller verktøy. kunskapen er det også heller dårlig med. så jeg lurte da på om det er noen rundt hamar som har lyst til å hjelpe meg med dette, skal selfølgelig få litt for jobben hadde vært kjempe flott og blitt veldig taknemelig om noen hadde sagt ja. legger ved bilde av settet og bilen. det er fk justerbart forresten. ja bilen er senka nå, men det er bare kappa fjørene på den. Er gjort før jeg kjøpte den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 16, 2006 Tor Olav Salvesen hjelper deg nok med det! enten svarer han her, eller du kan ringe han på NR: 90953910 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 18, 2006 ups er her jeg he he. sen meg en pm eller ring meg så får vi nokk til noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 19, 2006 ups er her jeg he he. sen meg en pm eller ring meg så får vi nokk til noe du har pm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 2, 2006 hvordan blir det, kan du ringe meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 2, 2006 Ikke for å kuppe tråden, men har du noen bilder av bilen din frammenifra..? Gjerne noen et par meter ifra også.. Sitter og vurderer carbonpanser på min sølvfarga bil selv, så er litt intressert i åssen det ser ut med fargekombinasjonen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 2, 2006 Åssen verktøy er det man må ha for og sette på dette settet a? hmmzz. Har bestilt samme settet selv så har jeg en kar som skal sette det på. Men da må vel jeg kjøpe inn litt verktøy da.. Hva trengs? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 3, 2006 Ikke for å kuppe tråden, men har du noen bilder av bilen din frammenifra..?Gjerne noen et par meter ifra også.. Sitter og vurderer carbonpanser på min sølvfarga bil selv, så er litt intressert i åssen det ser ut med fargekombinasjonen.. jada har da noen.. send meg en mail adr ell msn så kan jeg sende til deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...