Anbefalte innlegg

Er det noen her som veit hvor en kan komme greit til en leding som styres av tenningen på en Audi a4 2002 TDI, med tanke på opplegg til en ny radio og slikt? Slik at radioen kutter når en skrur av tenningen eller tar ut nøkkelen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sigaretttenneren kanskje ? (Hvis den er i nærheten på din type bil)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal no ligge i det originale ledningsbunten til stereoen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På A4 8E går s-kontakten (når du drar ut nøkkelen) på CAN-BUS.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På A4 8E går s-kontakten (når du drar ut nøkkelen) på CAN-BUS.

 

Var det jeg regnet med, men ett eller annet sted må det komme 12V enten når jeg skrur på tenningen, eller lysbryeteren.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det jeg regnet med, men ett eller annet sted må det komme 12V enten når jeg skrur på tenningen, eller lysbryeteren.....

 

Du kan jo hente s-kontaktsignalet i ledningsknippet på høre side av rattstammen. Det kommer fra tenningslåsen. Tynn rød ledning, mål deg frem, er vel to tynne røde ledninger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oki. Når jeg hadde av dekslet under der, så det ut som om alt gikk på venstreside av rattstammen. Men hvis jeg klarer å følge den røde ledningen, så er det kanskje håp. Den går vel ned i sikringsboksen kanskje? Du nevnte at det var 2 der. Er det bare den ene som er 12V?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oki. Når jeg hadde av dekslet under der, så det ut som om alt gikk på venstreside av rattstammen. Men hvis jeg klarer å følge den røde ledningen, så er det kanskje håp. Den går vel ned i sikringsboksen kanskje? Du nevnte at det var 2 der. Er det bare den ene som er 12V?

 

Du skal ha den det er 12v på helt til du drar ut nøkkelen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er grei. Skal kikke litt nærmere på det. Har overganger til uoriginal spiller og alt mulig, men vil ha det på tenningen så jeg slipper å slå den av og på hele tiden. Takker for hjelpen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.