#1 Skrevet Januar 16, 2006 Har akkurat meldt meg inn her.. Så lurte jeg på hvor man får tak i de små klistremerkene med vw-audi club som så mange kjører med.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 16, 2006 Har akkurat meldt meg inn her.. Så lurte jeg på hvor man får tak i de små klistremerkene med vw-audi club som så mange kjører med.. Det får du i velkomstpakken din. Hvis ikke, så kan du prate med lokallagslederen i ditt område, eller møte opp på noen lokale treff, så får du nok noen der. Velkommen i klubben forresten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 16, 2006 Klistermerkene får du i posten etter 1-2 uker. Sammen med litt annet. Bl.a siste treffpunkt utgivelse. Det gjorde det iallefall i mitt tilfelle. Velkommen til klubben også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 16, 2006 Velkommen i kluben. De kommer sammen med velkomstpakken din, hvis de manglet, så ta kontakt med lokallagslederen i Agder lokallag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 16, 2006 ok. da gleder jeg meg!! (hehe) Blir tøfft vettere! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 16, 2006 vært medlem i et par mnd nå jeg og det er veldig tøfft vælkommi! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...