Flat klemt slange, hva er den til, og skal den være slik?

Anbefalte innlegg

Hei!

Fant i dag en slange som går inn på blokka rett ved motorfestet som er på samme sia som fordelern (2.3 10v).

Den var helt flat, akkurat som det var vakum i den, hva er den slangen til?

Den går over i et rør og forsvinner bak motoren, får ikke til se noe mer pga det er ganske mørkt ut nå og har bare ei lita piss lykt!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har også funnet ut at tempfølern min mangler ledning, har bare følern og noen lerver av en ledning, med en eiret plugg i enden!

tips til hvor jeg skal lete etter andre enden??

EDIT: ser nå at den slangen går til innsuget!! Regner med at de ikke skal være helt flat?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Fant i dag en slange som går inn på blokka rett ved motorfestet som er på samme sia som fordelern (2.3 10v).

Den var helt flat, akkurat som det var vakum i den, hva er den slangen til?

Den går over i et rør og forsvinner bak motoren, får ikke til se noe mer pga det er ganske mørkt ut nå og har bare ei lita piss lykt!

Er nok oljeåndingsslangen din det. Skal ikke være sånn. Du får et ombygningskit fra slange til rør på møller.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet du hva det koster ca?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet du hva det koster ca?

Nope, men er vel overkommelig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

OK, jeg får sjekke opp det i morgen, tusen takk for svar!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

stikk til en rørlegger og kjøp litt glødd kobberrør i rett dim, tror det kitet på møller koster mer enn du liker: bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satt å vurderte den tanken selv, har plenti med rør her på jobben, tar nok og steller til noe i 316 tenker jeg!

Ingen som vet hvor jeg skal lete etter ledningen til vann tempfølern da? Hvor går denne (retter sagt, skal gå) ? Har som sagt bare noen lerver av en ledning som ender i en plugg etter ca 10cm....ikke rart instrumentet i bilen ikke viste noe =P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.