#1 Skrevet Januar 16, 2006 Noen i klubben som har kjøpt? Ihvertfall en sinnsykt fin bil http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=37477 Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 20, 2006 Noen i klubben som har kjøpt? Ihvertfall en sinnsykt fin bil http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=37477 Mvh Det var min gamle som gikk opp dit ja. Savner den litt ja. EDIT: Ikke klubbmedlem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 21, 2006 Det var min gamle som gikk opp dit ja. Savner den litt ja.EDIT: Ikke klubbmedlem Hmm..Tips ham om å få sej inn i klubben da... Hvor I "Ålesunds-området" solgte du den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 21, 2006 Hmm..Tips ham om å få sej inn i klubben da...Hvor I "Ålesunds-området" solgte du den? Ålesund "city": smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 21, 2006 Solgt den uten å gi beskjed til gammel eier.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 21, 2006 Solgt den uten å gi beskjed til gammel eier.. Har du ikke sett salgsannonsen da Ronny? Kjører bare Touran nå...oppskrytt bil: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 21, 2006 Har du ikke sett salgsannonsen da Ronny? Kjører bare Touran nå...oppskrytt bil: haha : Joda... men trodde ikke du ville slipp den ut av Bergen.. Men kjenner jeg den rett så kommer den vel tilbake igjen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 21, 2007 Går denne fortsatt i Ålesund ? Hvordan ser den ut nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 21, 2007 Går denne fortsatt i Ålesund ? Hvordan ser den ut nå? Jeg har ikke sett den ennå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 21, 2007 Ikke sett noe til den der nei.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 26, 2007 Så bakenden på denne i parkeringshuset til Storsenteret i Ålesund i dag.. Så strøken ut:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 26, 2007 Har faktisk ikke sett snurten av denne bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...