Anbefalte innlegg

Har enda ikke funnet ut av tåkelysene mine men... Noe annet; har vurdert å montere ekstralys på Audi'n. Problemet er at jeg enda ikke har sett en Audi 100/A6 som er pen med ekstralys!! Er det noen her som synes de har pene lykter på bilen sin? Bilder? Har vært inne på tanken på å montere xenon men gidder ikke jobben og ikke prisen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg husker ikke hvilket klubbmedlem det er som eier denne bilen, men det er et godt eksempel på "svenskefront".

 

attachment.php?attachmentid=1665&stc=1&d

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kledde de lyktene godt den bilen der!!

Noen som har Bilde av Audi 80/90 med 3 ekstra lykter?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes ikke de "kledde" bilen for å si det mildt.. For det første er de alt for store, og de gjemmer jo totalt de vakre ringene...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er et eksempel på at noen "bruker" bilen sin til noe. jeg syns det ser bra ut. men jeg ville tatt dem av på sommeren...(har kanskje litt med at vi ikke har natt her oppi nord om sommeren..)

 

den fronten kler ikke noe annet enn di store bøttelyktene... er man kresen, er det stort sett ingen bil som klèr xtralys....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke får å være pirkete men det eneste som er u-praktisk med de 3 lyktene er når man skal på periodisk kontroll med bilen. Det er lov med 2 ekstralykter og 2 parklys på bilen, og vis værkstedet er pirkete så ryker lykta..: gråter : : gråter : :fy:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

synes det e fint eg ;)

 

Kan jo ha 4 lykter så har man jo fire stoore ringer hehe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

synes det e fint eg ;)

 

Kan jo ha 4 lykter så har man jo fire stoore ringer hehe.

 

Montere kromringer rundt 4 store lykter kanskje ja.... Nei, tror kanskje jeg dropper hele pakka.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synst det passa bilen eg. Men alle har forskjellig smak så. Leste det om at det er kun lov med 2 eller 4 lyskasterar. Koffer i alle dagar kan me ikkje ha 3?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synst det passa bilen eg. Men alle har forskjellig smak så. Leste det om at det er kun lov med 2 eller 4 lyskasterar. Koffer i alle dagar kan me ikkje ha 3?

NORGE!!! treng æ å si nå meir????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har enda ikke funnet ut av tåkelysene mine men... Noe annet; har vurdert å montere ekstralys på Audi'n. Problemet er at jeg enda ikke har sett en Audi 100/A6 som er pen med ekstralys!! Er det noen her som synes de har pene lykter på bilen sin? Bilder? Har vært inne på tanken på å montere xenon men gidder ikke jobben og ikke prisen..

Vil tro det koster mere for tre skikkelige svenskelamper, i forhold til ett ettermarkeds-Xenonsett :)

Er kun lov å ha partall når det gjelder hovedlys.

Snart blir det tillatt med 6 langlys totalt, dvs fire ettermonterte i tillegg til de orginale.

Eventuelt koble ut orginal-pærene, og slenge på 6 svenskelamper! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.