#26 Skrevet Mars 17, 2006 Endelig kom porten. Etter å ha ventet siden slutten av januar, er den endelig på plass. Alt elektrisk er ferdig, så nå må det bli litt varmere så jeg kan få lagt noe epoxy på gulvet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mars 20, 2006 Heldig gris ! Håper det går like fort å få GT'en på veien da. Hadde vert kjekt med litt info om fremgangen på GT'en ! Håper å sjå den på treff snart ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet April 19, 2006 Hei. Hvilken bredde har du på garasjeporten? Er midt i planlegging av nytt hus og garasje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet April 19, 2006 Hei.Hvilken bredde har du på garasjeporten? Er midt i planlegging av nytt hus og garasje 488 cm. Standardmål tror jeg. Raynor garasjeport fra Car-bo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet April 20, 2006 488 cm. Standardmål tror jeg. Raynor garasjeport fra Car-bo. Hvor mange lapper måtte du ut med for den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet April 20, 2006 Hvor mange lapper måtte du ut med for den? Kjøpte komplett garasje og fikk komplett pris, så jeg er ikke sikker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...