Anbefalte innlegg

Takluka funka mindre og mindre, kan d være bryteren?

 

Sikring går for park, nær og fjærnlys på høyre framside.

Er det noen typisk plass den bilen bruker å få overslag eller brudd eller noe?: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror ikke det er bryteren (de pleier å være ganske "solide", men kan jo gå i stykker de også). Har du prøvd å smøre skinnene til takluka?? Dette funket i hvertfall på våres mercedes..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gikk takluka senere og senere?? tror ikke det er bryteren da.. høres det ut som at motoren går tregere etter hvert før den ikke ville mere??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gikk takluka senere og senere?? tror ikke det er bryteren da.. høres det ut som at motoren går tregere etter hvert før den ikke ville mere??

nei ikke motoren. når den funka, så funka den som den skulle. men d va skjeldnere og skjeldnere den funka.

OJ i dag funka takluka liksom. etter en time, nei... så måtte jeg åpne å sveive den inn. kanskje etter en stund igjen, så funka den.... som normalt. aldri treg motor, eller trege skinner. En ELEKTRISK feil sier jeg. enten bryter, eller relè ellr hva d måtte være. ingen andre som har hat lignende?

heller ingen som har vært borti feil på lys høyre foran. nå kommer langlyset på sammen med parklys...gjorde det bare av og til før... overslag en ellr annen plass. men hvor og hvordan finner jeg feilen...

irriterende... : mad :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.