#1 Skrevet Januar 17, 2006 Er det noen som vet hvor styringsenheten til sentrallås er plassert, på A6 Avant 2000????? Har kjempe store problemer med den, som nevnt i en tidligere tråd her...... Når jeg låser bilen låser den seg opp igjen med en gang......gjentatte ganger. Og rett som det er går alle vinduene ned bare sånn helt uten videre... Og det er ikke noe gøy her på vestlandet.... og hvertfall ikke i natt.... og da gikk de opp tre ganger og det regnet som ville ......... Er det noen som har vært ute for dette/vet hva det er? KRISE!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 17, 2006 Dette er vel et problem som har gått igjen før, og da har det skyldtes dørlåser. Det ligger noen mikrobrytere inne i låsen som registrerer lås opp/igjen og når disse tuller begynner bilen slik du opplever det. Det at vinduer og takluke beveger seg er komfortfunksjonen "holde nøkkel i lås opp/igjen posisjon" for å lukke/åpne vinduer/takluke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 6, 2009 Fant du ut hvor denne stryingsenheten sitter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 6, 2009 lurer jeg og:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 6, 2009 Har tidligere hørt at den sitter inni førerdøra, men er usikker.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 6, 2009 Trodde den satt på (sammen med) vakumpumpa jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 6, 2009 Men er detn å vakumstyrt sentrallås på A6 C5/4B? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 6, 2009 er den ikke under rattstammen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 7, 2009 Må da være NOEN som vet dette med sikkerhet da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...