Anbefalte innlegg

Er dette mulig å oppdrive? Tok et lite søk på google og fant et bilde, riktignok en modellbil, men det er lignende jeg tenker på.. Hadde vært HELRÅTT!

audi-200-transam-k02.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke helt dette du spurte om.. men her var det flere bilder:) :

Søkte etter Audi 200 GTO på google (vet ikke om det er dette som er riktig navn, men fikk hvertfall noen treff)

http://www.eurospecsport.com/ta4.html

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan ikke huske å ha sett noen tilby dette noen gang. Bilen ville blitt veldig bred med dette montert!

 

200_quattro_transam.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må man bygge om til to-dørs? Det hadde vært utrolig fett å fått det til, blitt eneste i norge med slik tror jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må man bygge om til to-dørs? Det hadde vært utrolig fett å fått det til, blitt eneste i norge med slik tror jeg.

ser nå ut som det er 4-dørs. Sinsykt breie bakdører i såfall: faint : Tror du måtte bygd om mer en kaross da den ville bli såå brei. Med orginalt understell ville du få et sinsykt minus-inpress på hjulene.

Men det hadde jo vært RÅTT da, åsså med tilsvarende motor: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selvfølgelig.. Blir litt vanskelig å få tak i den V8'en som er brukt i noen av de med 416 hk men skal det være så skal det være. En 2,2 med 500 hk er jo ikke å forakte heller. Jeg bygger uansett motor før jeg tenker på utseende.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selvfølgelig.. Blir litt vanskelig å få tak i den V8'en som er brukt i noen av de med 416 hk men skal det være så skal det være. En 2,2 med 500 hk er jo ikke å forakte heller. Jeg bygger uansett motor før jeg tenker på utseende.

det er så rett;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.