#1 Skrevet Januar 17, 2006 Er det mulig å få godkjent, eller vil det passe med felger med dimensjon 7x15" (ET25) på en einzer-cab? Eventuelt hvilke dekkdimensjoner må til/vil passe? Står noen 15" felger på cab'en nå også, men de tar borti fjærene bak. Usikker på innpress på disse Rial Viper felgene som står på nå. Dimensjon på dekkene er 195/50 synes jeg å huske... Skal forøvrig selge disse (godt med mønster igjen), så om noen er interessert så kan de gi et lite vink 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 17, 2006 har 7x15 et25 til einsern selv, men har ikke prøvd dem på. Men tror ikke det blir godkjent med så lite innpress. Hva er orginalt innpress? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 17, 2006 Ifølge denne boltsirkellisten er vel originalt innpress ET38. Så du vet ikke om det kommer til å ta borti fjærene e.l. til deg Sindre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 17, 2006 Ifølge denne boltsirkellisten er vel originalt innpress ET38.Så du vet ikke om det kommer til å ta borti fjærene e.l. til deg Sindre? Vil nok ikke være noe problem med skjermen med et25 nei. kommer ganske langt ut. hadde de på 2ern før, så ganske bra ut i forhold til dem som står på nå med et38. men det blir jo 13mm forskjell, så godkjent blir det nok ikke, men det er jo ikke så farlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 17, 2006 Vil nok ikke være noe problem med skjermen med et25 nei. kommer ganske langt ut. hadde de på 2ern før, så ganske bra ut i forhold til dem som står på nå med et38. men det blir jo 13mm forskjell, så godkjent blir det nok ikke, men det er jo ikke så farlig. De fleste 7x15 felger med ET25 har TÜV-papirer til Golf I forutsatt at skjermene dekker hjulene. Skjermberedere foran er således et must ved visning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 17, 2006 De fleste 7x15 felger med ET25 har TÜV-papirer til Golf I forutsatt at skjermene dekker hjulene. Skjermberedere foran er således et must ved visning. OK:) det viste jeg ikke, følger sånne papirer felgen eller gjelder de for alle 7x15 et25? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 17, 2006 Spørs om det hjelper meg lite med slike papirer (?)... da jeg har funnet ett sett gamle felger med litt "old-school-look" som jeg likte. Og som jeg tror kunne tatt seg godt ut på cab'en Skjermbreddere har jeg både foran og bak. Det som er viktigst er at de ikke tar inni fjærene/fjærbenet på "innsiden" slik som de jeg har nå gjør. Men eneste måten og finne ut dette på er vel bare å prøve å få tak i felgene og prøve de på bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 17, 2006 OK:) det viste jeg ikke, følger sånne papirer felgen eller gjelder de for alle 7x15 et25? Nei, ikke alle, men husker ihvertfall at RH Typ 7 med ET25 og ATS Cuprad med ET 28 og ET 20 som ble solgt på 80- og 90-tallet hadde papirer til Golf I 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...