Anbefalte innlegg

Noen her som vet om eller har en garasje til leie i området solheimsviken, minde, landås? Er drita lei av å bo på danmarksplass og ha prosjektbilen stående på knarvik uten uten å ha egen bil.

Må være litt plass i garasjen da jeg har mye deler i tillegg til bilen.

 

PM eller 48039198

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne forespørselen er fremdeles høyaktuell! Ingen som kjenner noen som kjenner noen??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fremdeles høyaktuelt! Vil prøve å finne meg en ny garasje så raskt som mulig. Trenger den ikke mer enn halvannen måned skulle jeg tro. Noen her som vet om noe. Må ha litt plass rundt bilen. Skal klargjøres for lakkering.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HADDE det ikke vært for at det er fattern som regjerer i vår garasje, så hadde du lett fått gjøre det her.. 60m2 til disp :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HADDE det ikke vært for at det er fattern som regjerer i vår garasje, så hadde du lett fått gjøre det her.. 60m2 til disp :P

 

Klarer du ikke overtale han då? Betaler god leie :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe.. tviler.. er litt kjedelig med vår garasje at der ikke er satt på port og vinduer enda.. så er ikke noe særlig gunstig plass å klargjøre bil for lakkering.. du kan jo kjøpe deg en presenning? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.