#1 Skrevet Januar 17, 2006 Bilen min har ein tendens til å hoppe litt når den riv laust frå asfalten o.l Er det noke måte å unngå dette på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 17, 2006 Denne sk. "Dogbone" skal visst gjøre underverker for dette problemet på TT, finnes sikkert til A3 også. Sjekk Forge sine sider 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 25, 2006 Bilen min har ein tendens til å hoppe litt når den riv laust frå asfalten o.l Er det noke måte å unngå dette på? Dette gjør min også.. noen som har en direkte link til ei norsk sjappe som seller noe som setter en stopper for dette?? eventuelt noen 155x13 dekk, slik at bilen spinner istedet:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 26, 2006 Bytte kasse, montere en mellomaksling, en diff og to drivakslinger. Det hjalp på Passaten min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 27, 2006 Bytte kasse, montere en mellomaksling, en diff og to drivakslinger.Det hjalp på Passaten min hehe, ommbygging fra halv fabrikat ja Ellers så forsvant det problemet på min 1. gti når jeg fikk på stivere dempere.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 27, 2006 hehe, ommbygging fra halv fabrikat ja Ellers så forsvant det problemet på min 1. gti når jeg fikk på stivere dempere.. Samt senking hjelper. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 27, 2006 Samt senking hjelper. flott.. har senkesett i bestilling:) men er det ingen som har prøvd dette "dogbone" greiene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 27, 2006 Hadde nok sikla på disse om jeg eide en A3...vet ikke om de hjelper til akkurat det problemet dere har men. http://www.kollevold.no/ohlins/audi.htm Noen som har prøvd dem til Golf eller A3? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 28, 2006 flott.. har senkesett i bestilling:) men er det ingen som har prøvd dette "dogbone" greiene? Eg har prøvd det... Kjøpte det hos FACE Motorsport v/Andre, fekk god pris, samt at det funka til ein viss grad, hat i tillegg montert stabstag i motorrommet, og senk er på veg... Men power funker, da berre spinn det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 28, 2006 hehe, ommbygging fra halv fabrikat ja Ellers så forsvant det problemet på min 1. gti når jeg fikk på stivere dempere.. No skal du passe deg, eller så blir ikkje høgtryksspylaren med til Valdres... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 25, 2006 Eg har prøvd det... Kjøpte det hos FACE Motorsport v/Andre, fekk god pris, samt at det funka til ein viss grad, hat i tillegg montert stabstag i motorrommet, og senk er på veg... Men power funker, da berre spinn det... Har du en link til sjappa?? hvor mye betalte du for det? tror jeg må skaffe meg ett slikt, er så flaut når cdspilleren hopper ut når jeg gjir på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 25, 2006 Har du en link til sjappa?? hvor mye betalte du for det? tror jeg må skaffe meg ett slikt, er så flaut når cdspilleren hopper ut når jeg gjir på http://www.facemotorsport.no Men du må nok vente noen uker, for de har ikke på lager.. Mulig de bestilte mer enn et sett når de bestilte til meg nå da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 25, 2006 http://www.facemotorsport.no Men du må nok vente noen uker, for de har ikke på lager.. Mulig de bestilte mer enn et sett når de bestilte til meg nå da ok.. ligger det på siden deres? finner ikke:( mye du betaler for det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 25, 2006 ok.. ligger det på siden deres? finner ikke:( mye du betaler for det? Ligger i menyen på venstre side under Powerflex Foringer. Ikke sikker på hva det kommer på, for jeg bestilte litt andre foringer også Men de ringer meg når de har fått det hjem, og så skal jeg si fra når jeg har vært og hentet de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 25, 2006 Ligger i menyen på venstre side under Powerflex Foringer. Ikke sikker på hva det kommer på, for jeg bestilte litt andre foringer også Men de ringer meg når de har fått det hjem, og så skal jeg si fra når jeg har vært og hentet de så det er kunn foringene en skifter?? har ikke peiling på akkurat det der, har en liten sprekk i selve festet skjønner du, så da tenkte jeg å skifte hele greia! sifra om det blir bra da! venter i spenning: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 25, 2006 Forge,ecs,eip ++ lager å selger slike så er ikke store saken å få tak i på nettet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 25, 2006 Forge,ecs,eip ++ lager å selger slike så er ikke store saken å få tak i på nettet. ok, har aldri handlet fra utlandet før, så får se hva jeg finner 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 25, 2006 så det er kunn foringene en skifter?? har ikke peiling på akkurat det der, har en liten sprekk i selve festet skjønner du, så da tenkte jeg å skifte hele greia! sifra om det blir bra da! venter i spenning: vinke : eg har eit ekstra feste.. mangler kun blekk dingsen heil fremst.. går billig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 25, 2006 eg har eit ekstra feste.. mangler kun blekk dingsen heil fremst..går billig er det et forsterka?? blekk dings forran?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...