#1 Skrevet Januar 17, 2006 Hei hei har hatt bil på eu i dag. så nå var det noe galt...... Allså når jeg skruer på hoved bryter til lysen. vir den helt til høyre går bare paklysene på og ikke hovedlysen/kjørelysene på. hvordan for jeg ut bryter? eller er den noen som har noe ide? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 17, 2006 Sjekket noe så dumt som lyspærene og sikringer? For å få ut bryteren setter du den først i av posisjon. Deretter dytter du vribryteren innover ca 0.5 cm og vrir samtidig med klokka til den gjør motstand ( nesten til parkposisjon ) Deretter drar du bryteren rett ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 17, 2006 Sjekket noe så dumt som lyspærene og sikringer? For å få ut bryteren setter du den først i av posisjon. Deretter dytter du vribryteren innover ca 0.5 cm og vrir samtidig med klokka til den gjør motstand ( nesten til parkposisjon ) Deretter drar du bryteren rett ut. takker. nå får jeg den nok ut. kjøre lysene lyser når jeg vrir om tenninga. så jeg har ingen ide om hva det kan være, kansje brytere som har gått til h.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 17, 2006 Forsto jeg riktig at kjørelysene lyser hvis du setter på tenninga selv om bryteren er slått av? I så fall er det jo i orden. Tenninga må stå på for at kjørelys skal være på uansett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 17, 2006 nei. jeg skrur på tenninga og kjørelysene lyser. jippi !!! men når jeg vrir bryter over til høyer som er kjøre lys da kommer det ikke noe kjøre lys.jaja. men jeg skal teste en kammerat sin bryter snartes så for jeg se om det er bryter som er defekt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 17, 2006 OK skjønner. Tipper def bryter da ja.. Lykke til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 26, 2006 jaja da må jeg ha en ny bryter den var gåen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 26, 2006 Har handla meg ny lysbryter til boraen min på ebay nå, etter at parklys tok kvelden på min bryter. Kommer på $26 inkl frakt. Får den vel i løpet av uka så da får vi se om det er no kvalitet. Billig er den ihvertfall =) http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=8041155706&ssPageName=MERC_VIC_ReBay_Pr4_PcY_BIN_Stores_IT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...