#1 Skrevet Januar 17, 2006 Noen som vet om noen sveiser billig i aust-agder?? Skulle ha sveiset inn et par 200 hjulbuer bak på min audi 100q.... Disse: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 17, 2006 Det er en eller annen fyr som til stadighet annonserer i avisa (rubrikkene) om at han sveiser og retter billig. Det er riktignok en stund siden jeg har sett annonsen der nå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 19, 2006 Prøv Greipstad Biloppretting. 381 80 887 Der får du kvalitet til en god pris. Dette er riktignok like utenfor Kristiansand.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 23, 2006 jeg snakket med han som annonserte i agderposten, og ha skulle ha 4000,-+moms Da sveiset han ikke inn hele hjulbuen heller (kun buen og innerskjermen)... Er det helt grei pris eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...