Mangler intrument lys, hva er galt?

Anbefalte innlegg

Siden jeg kjøpte A4 en (97 mod) har det manglet lys på bensin måleren, temp og halve turtelleren. Jeg har regnet med at diodene var røket eller at kortet var defekt. Men igår var det plutselig lys på bensin og temp måleren.

 

Tenkte nå å skru ut intrumentet for å finne ut om det bare kan være dårlig kontakt, men hvordan gjør jeg det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bare å bytte pærer.. de koster ikke mange kr.. Hvis du ikke syntes det er gøy å demontere instrumentet så bytter du alle sammen i en smell.::):)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det dekslet som sitter over rattstammen mot instrumentet napper du rett mot deg. To stjerneskruer bak der. Thats it!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

visst det er sånne 1,2w pærer så kosta dem 75kroner per stk. iallfall på mitt lokale vag verksted... men vet ikke om a4 og 80 bruker samme pærer da.

har også en sånn pære som forsvinner og så dukker opp igjen, litt irriterende.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bytta alle på a6-en det var mellom 7-9 pærer.. jeg jobber vag og fikk 27% og da betalte jeg rundt 80kr..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det dekslet som sitter over rattstammen mot instrumentet napper du rett mot deg. To stjerneskruer bak der. Thats it!!!

 

Ikke noen skumle klips eller noe sånnt som kan, nei nei alltid knekker: mad : på dekselet eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

på audi 80 er det skumle klips som kan knekke: rolleyes så muligheten er jo der for at de er på a4 også :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke noen skumle klips eller noe sånnt som kan, nei nei alltid knekker: mad : på dekselet eller?

Ikkeno som knekker, men de skruene kan sitte noe jævlig!

 

Etter fire staute karer prøvde seg i bilen min, måtte vi til slutt ned hos Julie hos ES Tuning ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.