#1 Skrevet Januar 17, 2006 Demonterte den orginale intercooleren på a3en min i dag. Som forsåvidt er en 2001 tsq me 180hk. Si meg hva gjør denne føleren? Er det trykk eller temp føler eller? Har planer om å sette på en stor frontmontert ic så jeg lurer bare på om jeg må lage meg et feste til denne eller trenger jeg den i det hele tatt? Edit: Det er en trykksensor som må være på, ellers blir det bare tull End of story.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 17, 2006 Hehe.. Er en trykksensor ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 18, 2006 Demonterte den orginale intercooleren på a3en min i dag. Som forsåvidt er en 2001 tsq me 180hk.Si meg hva gjør denne føleren? Er det trykk eller temp føler eller? Har planer om å sette på en stor frontmontert ic så jeg lurer bare på om jeg må lage meg et feste til denne eller trenger jeg den i det hele tatt? Edit: Det er en trykksensor som må være på, ellers blir det bare tull End of story.. Du trenger vel strengt tatt ikke sette denne føleren tilbake på den nye intercooleren.Er sikker enklere å sette den på innløp eller utløp alt etter hvor den er plassert idag.Ser for meg at det er enklere å montere den i ett bend på inn/utløpet isteden for i IC selv. Johan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...