montere tåkelys i 90 fanger(hjelp ønskes)

Anbefalte innlegg

Heisann.

Har kjøpt inn tåkelys(klarglass) til Jettaen med fester og hele pakka for en tid tilbake.men de festene hvordan sitter de??og dekselet foran i fangeren liksom må det skjæres vekk??Baufil som må til da eller?noen som har vært borti dette?takker for alle svar:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er litt jobb med dette, men ganske lett om du vet hvordan!

 

1. Må begynne med å pelle ut blinklysglassa, inni der sitter det to skruer i hver av hullene, disse må av for å få av fangern (alternativet er å plukke av hele front stykket). Må ha ei lita 1\4" skralle med litt ledd og forlengere for få til dette!

 

2. Så er det å skjære hull i fangern.

 

3. Brakettene skrus fast i jernet som sitter på fangeren (godt mulig du må bøye å bende litt for å få dette på plass samt få det til og se beint og fint ut).

 

4. Må legge opp kabel, ligger ledning under spylevesketanken om du har org bryter. Kobla denne på et relè når jeg gjorde jobben slik at all strømmen ikke går igjenom brytern. Lurt å ha silikon eller noe lignende i der du kobler til ledninga bak på lykta slik at det ikke kommer inn mye drit å lort.

 

5. Monter fangern igjen, litt vanskelig og få på plass boltene inne i blinklyshullet igjen, men med mye tålmodighet og en kompiss med småe hender går det bra =P

 

Lykke til!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker og bukker.da har jeg hvertfall noe å gjøre i helga da hehe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På golfen min så tok jeg bare og la meg ned og skrudde ut de 4 boltene som holder fast selve jernet som er festet mellom ramma og fangeren.

Brukte en dremel til å lage hullene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.