#1 Skrevet Januar 17, 2006 Skal bestille meg nytt eksosanlegg snart, lurer litt på hvilken tut jeg skal ha. 2x76mm DTM (2 rør med knekk oppover) 70x140mm DTM (firkanta\oval potte med knekk oppover) 2x90mm rett tut Noen som har bilder av bakender på audi med lignende eksostuter ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 17, 2006 Jeg hadde valgt 2x90 med RETT tut. Synes ikke oppoverbøyd ser fint ut i det hele tatt. Minner mer om anleggsmaskin og traktor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 17, 2006 Min mening er 2x90mm rett ut. Hadde 2x76DTM på en Coupe typ 89, angret etterpå, mye penere med de rett ut. Mvh Preben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 17, 2006 Er den jeg og heller mest mot, men noen bilder hadd vært fint....ingen som har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 17, 2006 Dette er B4 da, du har vel eksosen mer på midten, iallfall min gamle med singel knekk, ville gått for rakt ut på B3. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 17, 2006 litt mer mot midten på min jah, men nå ble jeg enda mer i tvil, var jo tøft med slik tut som du hadde og.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 17, 2006 kjør dobbel rett ut... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 18, 2006 2X90 rett ut!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 18, 2006 Dette er B4 da, du har vel eksosen mer på midten, iallfall min gamle med singel knekk, ville gått for rakt ut på B3. Men nå eier jeg denne bilen, og da ser tuten slik ut;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 18, 2006 *host*FY*host*F*** 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 18, 2006 Min gamle B4 To rør rett ut, og jeg synes det er penest da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 18, 2006 Slengte inn bestilling i dag, 2 rette rør ble det Takk for alle syns punkt og bilder!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...