#1 Skrevet Januar 18, 2006 Lurer på om jeg får nok bensin på S4'n med RS2 Turbo + 340 HK chip for RS2 med originale dyser/pumpe? Ellers er det vel anbefalt med RS2-turbo manifold vil jeg tro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 18, 2006 Vet ikke helt hvordan det går med org. S4 lmm da.......såvidt jeg vet gir de litt forskjellige signal. Anbefaler vel å bruke en RS2 manifold også da denne har bedre flow enn org. S4 manifolden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 18, 2006 er det chip beregnent for rs2 må du jo bruke samme dyser som rs2, om ikke blir det jo helt feil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 18, 2006 Og LMM sikkert ja som Pål sier... Jaja, jeg får begynne med chippene Takk takk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 18, 2006 Og LMM sikkert ja som Pål sier... Jaja, jeg får begynne med chippene Takk takk. Vet du kan skifte en motstand for å bruke org lmm på "RS2 software".....send en pm til Pål Rune Viken her på forumet. Han har gjort det selv på en ABY hjerne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 19, 2006 Heisann! Bra tips 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 30, 2006 En annen ting, må jeg ha 3 bar map sensor? (Uten at jeg vet så mye om hva det er egentlig ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 30, 2006 En annen ting, må jeg ha 3 bar map sensor? (Uten at jeg vet så mye om hva det er egentlig ) Hmmm......tror det går bra med den org. så lenge ikke ladetrykket ikke overstiger 1,5 bar. Lader den chippen den mer enn 1,5 så bør du skifte til en 3 bars mapsensor. Mapsensoren er den føleren som kjenner på trykket i innsuget. Org. mapsensor i S4 tåler 1,5 bar før du må skifte. 3 bars map tåler 2 bar ladetrykk....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 30, 2006 Er ikke det noe med 3 bars map, blir ikke trykket som blir vist i kjørekompjuteren feil, at den viser feilt ladetrykk i forhold til 2,5 map? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...