Forslag?? (til styling på A4 B5 sedan)

Anbefalte innlegg

Facelift lykter er alltid pent :D Foran og bak.. Ser forskjell liksom.. Ellers kan det bli bra det her : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, det er ikke dumt sjø! bli vel noe av det og!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Første som slo meg var hvite blinkere på siden:) Vurdert tona ruter rundt om?: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rs4 grill?

 

Dukker det opp S4 fangere for salg må du ha de og...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

S4 ja...for all del ikke noe "RS4" greier...

kompl m/sideskjørt og hekk så hadde det blitt : ja : : ja :

Så til slutt skaffer du deg et høydejust senkesett....;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

RS4 styling blir det aldri mens jeg har denne bilen hvertfall! Holder den veldig diskrè så lenge jeg ikke har noen motor å rope ut om!

 

Planen var å ikke bruke så veldig mye, men det blir jo sikkert bare mer og mer!

Som vanlig!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, det er jo ikke akkurat lett å svare, skulle vist hvor mye penger du skal legge i den..

 

Jeg hadde S4 front, facelift lykter, RS4 grill, cupleppe, 18" sommer, øyelokk +++

 

Du kan se selv:

http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=2216

 

 

Den var virkelig ikke dum!! Ser du hadde senket den 40/40.. Var det passe?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

A4`n trenger ikke så mye mer enn god senk, lakkering helt ned og facelift lamper før den er fet.. Felger også selvfølgelig ;) .. Personlig syns jeg S4 grillen er MANGE hakk penere enn RS4.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

A4`n trenger ikke så mye mer enn god senk, lakkering helt ned og facelift lamper før den er fet.. Felger også selvfølgelig ;) .. Personlig syns jeg S4 grillen er MANGE hakk penere enn RS4.

 

Der er smaken som baken, jeg hadde S4 grillen først, men byttet den i RS4... Men det er egentlig en stor smaksak....:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

keep it clean:) :) ingen som har bilder av de to grillene da(S4 og RS4) sammen??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er en veldig fan av lav, fet og clean! Lyst til å bredde hjulbuer men.. Blir nok litt over budsjettet! Liker Håkon O sin! Den er akkurat som beskrevet, og den er jo helt rå! Må se åssen bakrutesenker og øyelokk blir før jeg forkaster det hvertfall! Kom på å lakkere eller klistre på "Loose the tail" speilvendt på innsiden av bakrutesenkern! Harry!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bakrutesenker synes jeg en må ha.. ;) Bilen ser litt lavere ut lissom.. Det er vel den eneste plastikken jeg har på som ikke er orginal.. :) Det som i hovedsak er gjort utvendig er lakk, masse senk, felger, facelift-lukter foran/bak (bak ikke på bildet der), film på rutene, speilkapper, hvite blinklys på skjermene.. I tillegg så synes jeg sånne "småting" som xenon osv gjør seg veldig.. Ser mye nyere ut med en gang synes jeg..

DSC02626 Small.jpg

DSC02625 Small.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fy faen! Det er noe med den der som jeg liker så jævlig godt... ALT! Åssen er bakrutesenkern din inni a? Grå? Selge 98 lykter forresten?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fy faen! Det er noe med den der som jeg liker så jævlig godt... ALT! Åssen er bakrutesenkern din inni a? Grå? Selge 98 lykter forresten?

 

Takk! :) Hmmm... tror den er svart innvendig... Husker ikke helt.. Den er fra rieger iallefall.. De lyktene som sitter på bildet har jeg solgt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

i dag fikk jeg "lyktespoilerne" mine i posten! Syns dem ser grei ut til 230 kr.. bare får på no lakk nå så! åssen lim er best å bruke?

DSC004733.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du fester det bare med dobbelsidig tape, en sterk en sådan. Kjøp 3M....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

riktig! ikke lim altså..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da var nye vinterfelger på plass etter å ha kjørt med en stålfelg alt for lenge... to nummer for små, men det får bare gå! Likte designet uansett a! Møkkete bil og greier

PIC_0005.JPG

PIC_0003.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.