noen her som har sotede eller helrøde baklykter til coupe(S2)

Anbefalte innlegg

har hørt med de fleste forhandlere, men ingen som kan skaffe. har jo sett flere couper med sotede eller helrøde lykter så dette må skaffes.

 

Takker for svar!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mange som soter dem selv, har ett sett orginale hvis du trenger ett til aa eksperimentere med

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I steden for å lage en ny tråd så henger jeg meg litt på her... Hva bruker dere til å sote med? Hva er best? Spray eller film.... Og får man ikke problemer om onkel blå stopper deg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei..

 

Henger meg på her jeg også... Har også undersøkt endel, men det er jo klin umulig å finne noen sotete, eller hel-røde baklys til coupe fra forhandler..

 

Men på ebay, så selges det noen typer å varianter av sotete, men helrøde er meget sjeldene.. Jeg fikk nesten tak i et helrødt sett i England for 1200kr inkl. frakt tror jeg det var, men jeg ble selvsagt overbytt i siste time =/

 

Så ja, jeg henger meg på for intresse av et helrødt sett !

 

Edit: her selges et sota sett : http://cgi.ebay.de/Audi-S2-Coupe-Rueckleuchten-schwarz-89Q-89-20v-s-2-20-v_W0QQitemZ8029589634QQcategoryZ57323QQrdZ1QQcmdZViewItem

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

 

Jeg synes at å lakere lampene blir det beste resultatet. Bruk lakken til MOTIP rød lyktespray det blir bra resultat av . Og hvis onkel blå sier noe om lampene så er det bare å matte dem ned.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har to sett ligenes. et treser kr 4000 pluss frakt (orginale treser)

903.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

og noen sotete kr 3000

801.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brukte vanlig rød lyktespray på min, ble helt greitt. Legg gjerne på et lag med klar-lakk utenpå den røde lyktesprayen for å få dybde i fargen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De sotede lyktene... Noe du har sotet selv? eller orginale svarte?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De sotede lyktene... Noe du har sotet selv? eller orginale svarte?

 

de treser lampene er orinal sånne ja

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men de andre er noe du selv har sotet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når jeg kjøpte bilen var det helrøde lykter på den. (de sitter fortsatt på) Og jeg har hatt på orginale lykter på for å ikke få noe problem når jeg viste bilen på biltilsynet. Og for å si det slik, bilen ble en helt annen og skikkelig stygg, hvis jeg kan si det, med orginale lykter på....... Mine er lakkert med klarlakk lagt over, det gir en fin dybde og blankhet i lyktene som står til bilen...: rock :

 

 

Sjekk bildet av bilen bakfra der den står på gresset, der kommer lyktene bra fram..

http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=4100

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.