#1 Skrevet Januar 18, 2006 Mener at den gjør det uten noe mods. Men er det noen som kan bekrefte dette 100%? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 19, 2006 den passa dårlig ja , ihvertfall på en gammel s2 me 5 trins.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 19, 2006 Skulle passe fint det da....AAN og 3B har jo samme blokk bortsett fra noen skruehull som er på 3B til vannpumpa var det vel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 19, 2006 passer rett på blokka, men er vel andre girkasse fester? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 19, 2006 det er vel forskjell på gear overføringen og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 20, 2006 Er vel mye av det jeg tenkte. Er en som vil kjøpe en S4 kasse av meg og skal ha den på en S2. Men han ville vite om den passet rett på . Så da vil jeg vel tro at den bare er og sette rett inn, og bruke de festene og overføringene han hadde fra den gamle S2 kassa? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 20, 2006 Er vel mye av det jeg tenkte. Er en som vil kjøpe en S4 kasse av meg og skal ha den på en S2. Men han ville vite om den passet rett på . Så da vil jeg vel tro at den bare er og sette rett inn, og bruke de festene og overføringene han hadde fra den gamle S2 kassa? Jeg mener å ha lest et sted at det kan variere på lengden av drivakslene foran: klø : Dvs bredden på kassa. Er ikke 100% sikker på dette men det burde vel ikke være så vanskeligt å få målt opp dette. Magnus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 20, 2006 Drivaksingene har endel cm og gå på ut\inn. Men det må de ha når du svinger bla. Igrunn så vil jeg tro de fleste girkasser fra samme tid er identiske utvendige, F.eks på S2,S4,S6,RS2 fra 91-97. Men har ikke fått dette bekreftet. Tenkte det var noe her som hadde litt info;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 20, 2006 jeg kjøpte s4 kasse av Brynjulf Strømsaas her på forumet, i go tro om at det var en s2 5trinns slik han sa.passer ikke rett på. kassen er lengre og festene er på helt andre steder. Es-tuning i Trondheim kan bekrefte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 21, 2006 Ser man det ja. Tenkte det kunne være noe slikt, selvom jeg faktisk ikke trodde det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...