#1 Skrevet Januar 18, 2006 Kansje litt lurt å sjekke før man bestiller, men jeg har da klart å gjøre det da... Så er det noen som vet om det passer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 18, 2006 Hvorfor skal du ha 55??? Da blir jo rullediameteren feil!! Kjøp 205/45-16 du! Hadde 55 på min, og det subbet i små ujevnheter på veien uten senk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 18, 2006 Kansje litt lurt å sjekke før man bestiller, men jeg har da klart å gjøre det da... Så er det noen som vet om det passer? Prøv å avbestille, dette er rimelig mye for stort på Golf 2... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 18, 2006 Problemet er at jeg har 205.55.16 liggende. Ser liksom ikke vitsen i å kjøpe nye hvis det går å bruke disse..... Dette er en arbeidsbil, så jeg gir egentlig f... Bare det går rundt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 18, 2006 Problemet er at jeg har 205.55.16 liggende. Ser liksom ikke vitsen i å kjøpe nye hvis det går å bruke disse..... Dette er en arbeidsbil, så jeg gir egentlig f... Bare det går rundt... Sett det på og vurder om det er brukbart. Og håp at ikke Politi eller Biltilsyn noengang lyser på dekksidene dine og ser i vognkortet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 19, 2006 Sett det på og vurder om det er brukbart. Og håp at ikke Politi eller Biltilsyn noengang lyser på dekksidene dine og ser i vognkortet Det tror jeg ikke er noe stort problem, sist jeg ble stoppa av biltilsynet/politiet er over ett år siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...