#1 Skrevet Januar 18, 2006 Spørsmålet er kort og godt; hvorfor kommer ikke du på lokallagstreffene?? Vi i styret diskuterte på juleavslutninga om vi skulle flytte lokallagstreffene til lørdag ettermiddag istedet for annenhver onsdag. Vil diskutere dette på dagens lokallagstrefff, men dere som ikke får til å komme i kveld kan skrive inn her hva dere synes om det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 19, 2006 har nesten ikke mulighet til å planlegge treff i forhold til jåbben.. dessutn har jeg bare 3 biler.. men har jo ikke hatt noen på veien før nå skal prøve å få til og komme neste treff.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 20, 2006 Jobben min er slik at jeg jobber døgn, så er jeg først på jobb, jobber jeg minimum 24 timer, og vaktene starter kl 07.00. Planlegge treff fremfor jobb er håpløst... Så har treffene en tendens til å treffe vaktene mine da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...