#1 Skrevet Januar 18, 2006 Fikk et lite problem med golfen (3)i går. Jeg kjørte ned en bakke i ca. 40 kmt plutselig smeller det, jaja tenkte jeg slo sikkert nedi igjen. Denne gangen var det en metallyd. -Når jeg skal løse bilen i 1. når høres det ut som dekke subber borti noe, noe det ikke gjør. Kjenner det i ratte også. Løfte bilen opp og begynner å leite etter feil, noe jeg ikke fant. -Satt bilen i 1. gir mens hjula rulla rundt mens den var oppe i lufta, fant ikke noe ulyd der heller. -Jeg prøver å krabbe ved siden av bilen mens en kjører den, da kommer den lyden men finner faen ikke ut hvor den kommer fra. -Lyden kommer også litt tilbake når jeg skal gire ned i fart. Jeg mistenker eventuelle drivledd/knuter....... Noe erfaring med det som er forklart, trenger tips...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 18, 2006 Ingen som vet hva det kan være...? Skal på eu-kontroll på fredag, men må nok utsette den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 20, 2006 Da var bilen eu-godkjent med null feil.... De fant ikke ut av hva det var, men det var ikke noe med drivledda. De mente det kunne være kast i clutchen, er det mulig ? For jeg merker kun til det når jeg skal løse bilen fra helt stillestående til clutchen er ute. Jeg merker det også når jeg girer ned i fart. Eventuelt venstre bakre motorfest, men vil ikke tro jeg hadde hør det metallsmellet da....hmmm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 20, 2006 Er vel litt rart at du kjenner det i rattet og bare kløtsjen er kast i vel? kan alltids være et motorfeste. prøv å pump med gassen i fart. hører du lyden da kan det godt være motorfeste. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...