#1 Skrevet Januar 18, 2006 Har i det siste merket ulyder av typen "tikk tikk tikk" når jeg slipper gassen når bilen er i fart. Dette er i alle gir. Prøvde å jekke opp bilen, og lyden hørtes ut som den kom fra der akslingene går inn i girkassa. Er forøvrig en golf gti 16v. Har i tillegg samme, men litt høyere lyd i revers og? Noen som vet hva dette kan være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 19, 2006 Ingen som har peiling? Noen måte jeg kan skjekke om drivknuten er slitt? Dette er da indre drivknute. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 29, 2009 Ingen som har peiling? Noen måte jeg kan skjekke om drivknuten er slitt? Dette er da indre drivknute. Fant du noen løsning på dette? Sliter med noe av det samme.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 29, 2009 Løsningen ble etter et par uker med kjøring at diffen gikk til helvette og girkassa ble bytta Merkelig nok kom dette etter at bilen var på verksted for noe annet... merkelig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 29, 2009 Løsningen ble etter et par uker med kjøring at diffen gikk til helvette og girkassa ble bytta Merkelig nok kom dette etter at bilen var på verksted for noe annet... merkelig! Ok, omtrent samme som meg det. Hadde bilen inne for å bytte flensaksel og simring for å tette en liten lekkasje - etter 1-2 dager med kjøring begynte det en sterk tikkelyd (konstant når bilen er varm, gir seg om jeg slipper gassen). Ser dog du fikk tikkelyd når du slapp gassen, man vil tro det er noe av det samme. Var lyden din konstant - eller økte den hastighet med turtall ? Nå står bilen hos Møller, men de finner ingen feil. Gah, da får jeg forberede meg på å kjøpe ny girkasse til a8en. urk dyrt. hehe takk btw! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 30, 2009 Jeg merket det egentlig mest når jeg rygga, nå er jo dette 2-3 år siden, så husker det ikke som det skulle vært i går men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 30, 2009 Jeg merket det egentlig mest når jeg rygga, nå er jo dette 2-3 år siden, så husker det ikke som det skulle vært i går men Ok Forståelig det i grunn - prøver bare å hente inn mest mulig info siden albjerk står fast. Fatter dog ikke at en mollerforhandler ikke har hørt noe liknende før, men men - antar de finner ut av det på tirsdag. Takk for tips 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...