#1 Skrevet Januar 18, 2006 har hatt en del "problemer" med golfen den siste tiden.. eller.. problemet har vart ca ett år nå.. men har ikke funnet ut hva det er som er galt enda.. Problemene er på en 1991 Mod Golf 2 1.8 Monojet har bytta mye rart av tennigsdeler og andre ting.. Tennplugger tennkabler coil rotorlokk rotor vakuumslanger (alt) olje oljefilter tempsensorer (rød, blå og svart) flens mellom innsug og "gasser" luftfilter dyserens lambda uansett.. saken er den at den går jævli dårlig på tomgang, under belastning så går bilen helt normalt og fint.. så det er altså på tomgang problemet ligger.. den går i normal hastighet på tomgang, men den spytter og harker som besatt.. film 1 film 2 som dere hører/ser på filmen, så er det altså noe galt en plass trodde til å begynne med at flensen som satt det var gåen, men ble ikke bedre etter at jeg bytta den.. kikka i dag inni der igjen, og da var flensen regelrett SMELTA i området rundt hullet der.. (ser ut som om det har brent) så nå er jeg helt fullstendig rådvill.. kan legge til at bilen bruker hverken olje eller vann Noe mer dere lurer på så spørr! trenger all den hjelp jeg kan få ang dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 18, 2006 Er vel ikke en helt ukjent feil at selve "forgasseren" tar kvelden. Har byttet dette 2 ganger på mine biler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 18, 2006 Kan kansje være dysene i forgasseren som er slitt? eller at den er slitt og lekker bensin.. Siden du har bytta det meste på tenningsdelen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 19, 2006 Hva med gummipakkningen mellom gasseren og innsuget?? Har du sjekket den?? Har byttet på min, da den var revnet.. Ikke lett å oppdage.. Bare riv og slit litt i gasseren så merker du det raskt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 19, 2006 Kan kansje være dysene i forgasseren som er slitt? eller at den er slitt og lekker bensin.. Siden du har bytta det meste på tenningsdelen.. nei. dysa er helt i hundre, lekker ikke bensin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 19, 2006 Hva med gummipakkningen mellom gasseren og innsuget?? Har du sjekket den??Har byttet på min, da den var revnet.. Ikke lett å oppdage.. Bare riv og slit litt i gasseren så merker du det raskt.. les lenger opp i posten!... så har jeg bytta flensen alt.. hjalp ikke det heller og var egentlig lite mikkmakk inni monojet huset og.. var bare en gigantisk dyse (som koster rundt 3000 tror jeg) .. og det var seriøst alt som var inni'n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 19, 2006 hemmmm: klø : hadde lignende problem med golfen min jeg hadde for 2 år siden og der var det forgasseren som hadde fucka seg på en eller annen måte. Jeg orket ikke å begynne å se på det siden jeg hadde en ekstra liggende, så jeg skifta bare... Etter jeg hadde gjort det så gikk den som ei klokke..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 19, 2006 jeg har ikke forgasser i den forstand... men har gitt opp nå.. nå kjører jeg med bilen til den ikke går lenger! gitt faen i hele greia bytte motor når været tilsier det! da starter prosjekt 16v! (alt skal inn på under 1 uke) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...