Uforståelig feil på en golf 2

Anbefalte innlegg

har hatt en del "problemer" med golfen den siste tiden.. eller.. problemet har vart ca ett år nå.. men har ikke funnet ut hva det er som er galt enda..

Problemene er på en 1991 Mod Golf 2 1.8 Monojet

har bytta mye rart av tennigsdeler og andre ting..

Tennplugger

tennkabler

coil

rotorlokk

rotor

vakuumslanger (alt)

olje

oljefilter

tempsensorer (rød, blå og svart)

flens mellom innsug og "gasser"

luftfilter

dyserens

lambda

uansett..

saken er den at den går jævli dårlig på tomgang, under belastning så går bilen helt normalt og fint.. så det er altså på tomgang problemet ligger..

den går i normal hastighet på tomgang, men den spytter og harker som besatt..

film 1

film 2

som dere hører/ser på filmen, så er det altså noe galt en plass

trodde til å begynne med at flensen som satt det var gåen, men ble ikke bedre etter at jeg bytta den..

kikka i dag inni der igjen, og da var flensen regelrett SMELTA i området rundt hullet der.. (ser ut som om det har brent)

så nå er jeg helt fullstendig rådvill..

kan legge til at bilen bruker hverken olje eller vann

Noe mer dere lurer på så spørr! trenger all den hjelp jeg kan få ang dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel ikke en helt ukjent feil at selve "forgasseren" tar kvelden. Har byttet dette 2 ganger på mine biler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan kansje være dysene i forgasseren som er slitt? eller at den er slitt og lekker bensin.. Siden du har bytta det meste på tenningsdelen..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med gummipakkningen mellom gasseren og innsuget?? Har du sjekket den??

Har byttet på min, da den var revnet.. Ikke lett å oppdage.. Bare riv og slit litt i gasseren så merker du det raskt.. : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan kansje være dysene i forgasseren som er slitt? eller at den er slitt og lekker bensin.. Siden du har bytta det meste på tenningsdelen..

nei. dysa er helt i hundre, lekker ikke bensin

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med gummipakkningen mellom gasseren og innsuget?? Har du sjekket den??

Har byttet på min, da den var revnet.. Ikke lett å oppdage.. Bare riv og slit litt i gasseren så merker du det raskt.. : ja :

les lenger opp i posten!... så har jeg bytta flensen alt..

hjalp ikke det heller

og var egentlig lite mikkmakk inni monojet huset og.. var bare en gigantisk dyse (som koster rundt 3000 tror jeg) .. og det var seriøst alt som var inni'n

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hemmmm: klø : hadde lignende problem med golfen min jeg hadde for 2 år siden og der var det forgasseren som hadde fucka seg på en eller annen måte. Jeg orket ikke å begynne å se på det siden jeg hadde en ekstra liggende, så jeg skifta bare... Etter jeg hadde gjort det så gikk den som ei klokke.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har ikke forgasser i den forstand...

men har gitt opp nå.. nå kjører jeg med bilen til den ikke går lenger! gitt faen i hele greia

bytte motor når været tilsier det! da starter prosjekt 16v! (alt skal inn på under 1 uke)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.