#1 Skrevet Januar 18, 2006 Jeg er drittlei av å lete etter brukte deler til RS2! Alt for vanskelig å få tak i her til lands til en ok penge. Driver å fjonger opp min b4 avant. Derfor vurderer jeg å reise nedover på våren engang. Er det noen som har erfaring med å reise sørover å skaffe slikt og som kanskje kan gi meg noen tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 21, 2006 ebay.de da?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 22, 2006 Ja, er så smått begynt å lete litt der, men finner ikke mye... Undersøker NordicAudi også med jevne mellomrom, men svenskene vet å ta seg betalt de og. Har mest lyst å hente en hel skadet bil fra Tyskland... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 23, 2006 hvor mye går en rs2 delebil borte i tyskland for sånn ca? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 24, 2006 For ikke så lenge siden fikk jeg et treff på mobile.de. Prisen var ca 5000Euro tror jeg. rundt 40 000 kroner det vel. Den så grei ut. Finner jeg noe tilsvarende utpå våren en gang, så reiser jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...