#1 Skrevet Januar 19, 2006 Har bytte speedometer og skulle fått stilt det riktig.Er det noe i nærheten her i Fredrikstad området som utfører dette?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 19, 2006 Norsk Speedmeterservice i Oslo kan sikkert hjelpe deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 19, 2006 Norsk Speedmeterservice i Oslo kan sikkert hjelpe deg. du har ikke tilfeldigvis tlf nr eller no mail adresse dit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 19, 2006 http://www.norskspeedometerservice.no/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 19, 2006 takker og bukker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 19, 2006 Hmm,vet du priser på det? Må nok bytte instrument jeg oxo og da er det greit å få det justert opp til riktig lengde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 19, 2006 Hmm,vet du priser på det? Må nok bytte instrument jeg oxo og da er det greit å få det justert opp til riktig lengde. sendte mail dit nettopp angående mitt meter.får vel svar i morgen så kan si det da.kanskje noen som veit det fra før av her inne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 19, 2006 jupp, de skulle ha 800 kroner pluss moms på passaten min når jeg vurderte å bytte speedometer på den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 24, 2006 Jeg fikk mail av Norsk Speedometer Service AS i dag og der sto det følgende. Hei Tom Pris på en slik justering ligger på ca 1800,- eks mva... Dette kan de da ikke mee.fikk du pris på 800 Arve?hmm noen som veit om noen andre som utfører dette eller som er billigere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 24, 2006 det kan være at jeg husker feil tom. men, det er få steder som gjør dette. grunnet at det må inn i vognkortet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 24, 2006 Jeg byttet speedo på en 96 Passat. (Skrudde fra nærmere 300' km til 190'.) Mener også meget bestemt at jeg betalte 800 + mva.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 25, 2006 Syns det bare var en litt drøy pris pluss prisforskjell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 25, 2006 Hei Tom Vi snakker om elektroniske speedometer, og da er prisen ca 1800,- og prisen er så høy for vi skal ha noen mulighet til og dekke inn utstyret som treng for og justerte bilene. Hvis kompisen din har fått en pris på 800,- så er det antagelig hvis for man har trodd at det er ett mekanisk speedometer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...