#1 Skrevet Januar 19, 2006 Jeg har en audi 100 avant. På denne har jeg fått til å ta av lyktene som sitter på skjermene bak, men de indre som sitter rundt skiltplaten får jeg ikke til å ta av. Fant to skruer på innsiden av det lokket som var for å ta av, men jeg får ikke til å ta av lyktene selv om disse er løsnet. Kan det være at lyktene er limt fast, eller er det andre skruer der som jeg ikke har sett. Merk at dette gjelder en avant. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 19, 2006 Jeg postet spm om dette for 2 uker siden Fikk følgende svar: "Ta av lista øverst på vinduet inni. Dette er festet med clips. Bare å røske rett ut. Deretter tar du av de 2 sidelistene. Klips her og. Riv de rett ut. Så er det til på den store delen nederst. Her er det en skrue på hver side (på "utsiden"), og så er det 4 skruer inni lukene som du når tak i lyspærene på. (mener det bare var 4...) 2 er i alle fall godt gjemt under vinylen, og 2 finner du langt inni luka. Så er det bare å dra litt forsiktig for å være sikker på at du ikke har flere skruer og så er raskt rykk så er du der." Mine lykter satt litt på med noe sikalignende pakningsstoff... dette tok jeg med en pianostreng.. Må ha ny pakning etter dette. Pakningen er som lim i konsistens. Viktig at du kjenner litt etter. Virker det som det fortsatt sitter fast er det nok en skrue til en plass. Får den lett av når skruene er vekk. Håper det hjalp. Forøvrig link til min tråd: Hvordan ta av bakule C4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 19, 2006 Glemte å si at det er en eldre bil. 1988 modell. Men vet ikke om det er ganske likt på dette som på min? Har ikke sjekket skikkelig på min enda. Får se om det er noe det samme, eller om det ikke er det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 20, 2006 Byttet til V8 rampe på min 90 modell avant. Mener det var bare å dra av, evt satt det et par skruer på panelet i bakluka. Det var i alle fall greit å demontere. Man så ganske tydelig hvor det var muttere som holdt fast rampa. Lykke til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 20, 2006 Byttet til V8 rampe på min 90 modell avant. Mener det var bare å dra av, evt satt det et par skruer på panelet i bakluka. Det var i alle fall greit å demontere. Man så ganske tydelig hvor det var muttere som holdt fast rampa. Lykke til. Er en V9 rampe bare og sette rett på? Jeg har tenkt på å få tak i 200 rampe og lakkere rød. Men det er kanskje bedre å bruke fra v8. Om den går ann å få tak i da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...