#1 Skrevet Januar 19, 2006 Hjelp! Jeg trenger å få skrevet ut noen få sider i farge (har bci3 patroner), på transparenter (har canon transparenter til blekkskriver). Jeg har en canon i850 som er veldig god til sånt men så viser det seg at skrivehodet ikke skriver ut svart lengre: bh : Så, er det noen (fortrinnsvis i Ålesund omegn) som har canonskriver og gidder å skrive ut noen sider til meg? Alternativt hvis noen har en skriver som bruker bci3 patroner hvor et eller annet enn skrivehodet er defekt kunne jeg tenke meg å kjøpe det: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 19, 2006 Har akkurat løyst meg ut en Canon iP 4200 skriver...Kan den skrive ut transparenter? : klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 19, 2006 Ja det kan den:D Men den bruker annet blekk enn min, men det gjør ikke stort;) Kan du skrive ut noen sider til meg da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 19, 2006 Ja det kan den:DMen den bruker annet blekk enn min, men det gjør ikke stort;) Kan du skrive ut noen sider til meg da? Okey...det skal vel ikke vær noe problem,men jeg har ikke transparenter akkurat no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 20, 2006 jeg har en canon i850 skriver ståendes på pulten min her... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...