#1 Skrevet Januar 19, 2006 Når jeg starta opp bilen i dag så fikk jeg disse meldingene, samtidig som oljelampa lyser gul. Noen mennsker her inne med litt mere tysk kunnskaper som kunne vært behjelpelig med å tyde disse meldingene? På forhånd takk Rekkefølga på bildene er omvendt av slik dem er vist nedenfor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 19, 2006 Så vidt jeg kan forstå så betyr det at du skal sjekke oljenivået! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 20, 2006 Jepp, og det andre betyr bruksanvisning! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 20, 2006 OKey, da får jeg se om jeg får noe fornuftig ut av instruksjonsboka Takk for hjelpen gutter:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 20, 2006 OKey, da får jeg se om jeg får noe fornuftig ut av instruksjonsboka Takk for hjelpen gutter:D Det gjør du vel kanskje etter du har kjørt til jobben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...