biltema motorstativ, noen som har testa det?

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Lurte litt på denne til overhalning av en 5 sylindra motor,, tåler motorene denne påskjenninga på girkasse festene?

 

Ettersom jeg har forstått så er det der det skal skrus på ? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har denne og den funker fint! Både til 2,2T og 2,5TDI. Er ikke så stor forskjell på de men TDI'n er vel litt tyngre.

 

Magnus

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt kanon de der, har sett v8'ere henge i slike og så tåler nok vekta...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jada jeg hadde en vr6 motor hengende i en sånn, rullet over dørstokker å alt annet rask som lå i veien uten probb :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg å kjøpte meg en slik..funker fett!

Men synes jeg leste noe om at det var gått ut av produksjon?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå skal jeg ha meg en sånn, skal bli veldig hjelpsom når overhalninger av motor skjer! hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes den var vinglete når jeg satte sammen G60 motoren til dama, men smaken er som baken. Har selv den fra Torshov og trives bedre med den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

varn skikkelig ille eller?.. trenger bare noe til en 5sylindra motor, som man kan snu opp ned osv.. hehe. må ha meg ett motorstativ.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte en sånn jeg og. Har fungert helt supert hittil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

varn skikkelig ille eller?.. trenger bare noe til en 5sylindra motor, som man kan snu opp ned osv.. hehe. må ha meg ett motorstativ.

 

Den er sikkert helt grei for de fleste, men det er kanskje ikke så mange her som har prøvd flere forskjellige bukker så de har noe å samenligne med ? Den første bukken jeg hadde var den fra Torshov, den solgte jeg. Så lånte jeg en Biltema modell, den var jeg ikke happy med. Så, atter igjen har jeg kjøpt en hos Torshov.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er sikkert helt grei for de fleste, men det er kanskje ikke så mange her som har prøvd flere forskjellige bukker så de har noe å samenligne med ? Den første bukken jeg hadde var den fra Torshov, den solgte jeg. Så lånte jeg en Biltema modell, den var jeg ikke happy med. Så, atter igjen har jeg kjøpt en hos Torshov.

 

Ossen blir arbeids stillingen med ett motorstativ da? må man bøye seg ned eller er det ganske grei høyde? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.