#1 Skrevet Januar 20, 2006 Ha en fin dag! Mvh Avd. Ryen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 20, 2006 Jeg håper for din del at du ikke salter også motherf**ker...! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 20, 2006 Jeg håper for din del at du ikke salter også motherf**ker...! Bruker kun to slike... (dårlig med stønad til skikkelig utstyr..!!! ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 20, 2006 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 20, 2006 Haha, så bra! Hadde trengt litt snørydding her også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 20, 2006 Mange har fliret godt av at jeg har bilen min så lav om vinteren (samme høyde året rundt..!) Men jeg skal bevise at det går ann.. og at VR6-leppa holder en hel vinter som "plog" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 20, 2006 Hehe, bra du gjør en innsats for fellesskapet.. Brøyter litt selv, men det blir mest i de "høyereliggende strøk" siden jeg ikke har fullt så lav brøytebil.. Du har ikke problemer med at snø legger seg i luftinntakene i fangeren og hindrer kjøling..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 20, 2006 Hehe, bra du gjør en innsats for fellesskapet.. Brøyter litt selv, men det blir mest i de "høyereliggende strøk" siden jeg ikke har fullt så lav brøytebil.. Du har ikke problemer med at snø legger seg i luftinntakene i fangeren og hindrer kjøling..? Nope, keine problem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 20, 2006 kjenner meg igjen her, kjører med gewinden i bånn jeg også. Blir stadig imponert over hvordan golfen tar seg fram likevel. Snøføyka står til tider opp foran bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 20, 2006 Lav 3'er golf med vr6 leppe er ingen problem om vintern. Det er klart man ploger, men bilen og leppa tåler det. Min er ikke senka mer enn 70/40 mm med orginale vinter hjul på. Det kommer vel snø her også snart.... Det er bra det er flere som hjelper Mesta;) stå på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 20, 2006 Mesta avd. Ølen var og ute å brøytet litt idag;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 20, 2006 Mesta avd. Karmøy var også på tur i dag fikk ikke tatt noe bilde, men når jeg kom hjem så var VR leppa godt knødd inn under motoren, løsnet heldigvis i innkjørslen hjemme å ikke på vei hjem. Tror disse VR6 leppene kommer til å bli forbruksvare fremover, en ting vet jeg nå, jeg skal aldri ha så lav bil igjen! 80/55 med orginale 13" vinterhjul. gir ca 6-7cm klaring til leppa på flat asfalt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 20, 2006 FYI Mesta avd. Tåsen står i garasjen og ruster. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 20, 2006 Bruker kun to slike... (dårlig med stønad til skikkelig utstyr..!!! ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 20, 2006 Mesta avd. Karmøy var også på tur i dag fikk ikke tatt noe bilde, men når jeg kom hjem så var VR leppa godt knødd inn under motoren, løsnet heldigvis i innkjørslen hjemme å ikke på vei hjem. Tror disse VR6 leppene kommer til å bli forbruksvare fremover, en ting vet jeg nå, jeg skal aldri ha så lav bil igjen! 80/55 med orginale 13" vinterhjul. gir ca 6-7cm klaring til leppa på flat asfalt. ikke klag..har 4cm til bunnpanna på flate asfalten! og har kjørt slik i hele vinter! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 20, 2006 ikke klag..har 4cm til bunnpanna på flate asfalten! og har kjørt slik i hele vinter! forstår ikke hvordan du takler det, enkelt og greit! tror jeg må sitte på med deg en tur, bare for å se hvordan du kjører. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 20, 2006 Nå har jeg vært ute i Porsgrunn en tur og kjørt med min Skropel Senator og den kan en ha grillparty inni skjermene Alikevel så følte jeg meg så en brøytebil , skal vel også nevnes at de er elendige å brøyte her. Salte når det er 50cm snø hjelper jo ikke akkurat så mye........ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Januar 20, 2006 stiller på like linje som i avd ølen!!! 4cm klaring fra bunnpanna og ned... hehe, noen som ser på bilen min 2 ganger. Så jeg holder veien ryddig rundt i akershus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Januar 20, 2006 Skjønner jeg må få skrudd senkesettet i bånn har ca 10cm igjen å skru 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Januar 20, 2006 Skjønner jeg må få skrudd senkesettet i bånn har ca 10cm igjen å skru jeg har vel ca 6-7 cm igjen bak å skru den den... og nå er bilen 4cm over bakken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Januar 20, 2006 opprinnelig skrevet av Arve Egeberg: stiller på like linje som i avd ølen!!! 4cm klaring fra bunnpanna og ned... hehe, noen som ser på bilen min 2 ganger. Så jeg holder veien ryddig rundt i akershus. da må du ta deg en tur bort til lørenskog, da jeg ikke får brøytet bort noe pga av høydehuslooken:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Januar 20, 2006 opprinnelig skrevet av Arve Egeberg: stiller på like linje som i avd ølen!!! 4cm klaring fra bunnpanna og ned... hehe, noen som ser på bilen min 2 ganger. Så jeg holder veien ryddig rundt i akershus. da må du ta deg en tur bort til lørenskog, da jeg ikke får brøytet bort noe pga av høydehuslooken:) skal se hva jeg får tid til!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...