Rabattordninger/sponsorer NT.

Anbefalte innlegg

Vi burde jobbe litt med slike avtaler. Vi er en klubb i vekst, og jeg mener vi er så stor at det vil lønne seg for firmaer å gi oss rabatter.

Det vi f.eks kan gjøre er å sende brev til Møller Levanger, og Namsos.. kanskje får vi 15-20%.

Jeg tror dette er godt mulig hvis vi skriver et saklig brev, hvor vi forteller litt om klubben, hvordan den er satt opp osv. For klubben er veldig stor, vi har faktisk over 3000 mdl. Det må da være bra reklame for firma å gi oss rabatt: rolleyes

Tror faktisk at MANGE flere ville ha brukt sitt audi verksted, hvis prisene ble deretter. Klart får man ca 20%, så vil dette verkstedet bli et av de billigste alternativene for oss..

Et eks er Steinkjer bil (BMW) der har BMW car club rabatter.

Vi snakket jo om å reklamere litt rundt lokallaget, ved f.eks å samle gjengen og en journalist en gang eller noe sånnt..

Dette må vi klare, andre lokallag har gjort det samme..

Jeg tror jeg kan klare å skaffe en avtale med BOOM namsos, et firma som er under ENORM vekst, og skaffer det meste av styling ol til oss..

Noen med forslag meninger?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mener at vi bør få til en rabatt med madsen.......det skader iallefall ikke å prøve! kan jo prøve snakke med de på steinkjer jeg da.....høre om det er noen muligheter for det! evt. snakke med kjell madsen selv...han er jo på levanger...:)

på steinkjer jobber det jo iallefall flere som har vert aktive i klubben:)

går jo ann å og samle HELE lokallaget en gang ja.....kansje bedre om sommer`n?

mener du å prøve og få oss i avisa da eller?

da må jeg jo vaske passaten å da:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå som hele Madsen Bil i Nord-Trøndelag skal samle seg i ett stort senter på Verdal vil jeg tro at de kanskje er interessert i å være litt sponsor. Så kan jo vi stille opp sammen med dem på diverse greier å da kanskje.

Hvis Bård Even kan ta en prat med Kjell Madsen selv og gi oss sponsoravtale/rabattavtale eller lignende, så hadde det vært supert...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjelper vel lite å prate med Kjell Madsen vil jeg tro. Skal Bård snakke med noen der nede,så er vel sjefen på delelageret mannen å prate med.

Og når det gjelder BOOM i Namsos,så har vel de heller elendig rykte på seg?

Lenge siden jeg har hørt noe som helst om dem,så det kan jo hende de har skjerpa seg med tida..

Men,vi har jo faktisk rabatter på Madsen,selv om det er bare 10%.. Går sikkert ann å forhandle oss frem til mer. Det at vi er 3000 medlemmer blir litt feil,for firmaer her inne baserer seg på hvor mange vi er lokalt,det er det svaret jeg har fått når jeg har prata med både Madsen og flere her inne på Steinkjer.

Men,jeg oppfordrer alle som kan,om å legge inn et godt ord for oss hos firmaer som kan hjelpe oss når det kommer til deler,servicer og slikt..

En avisartikkel kan vi godt få til,men det er bedre om vi venter til sommeren,og at vi alle møtes en plass,liner opp bilene og tilkaller en journalist..

mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

godt at du rydder opp litt hans:)

kan jo ta en prat me de da........men hvis vi allerede 10% så!

regner med at det er bare og ta med seg mdl.kortet nedover?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

godt at du rydder opp litt hans:)

kan jo ta en prat me de da........men hvis vi allerede 10% så!

regner med at det er bare og ta med seg mdl.kortet nedover?

Hvor har vi 10%?? ikke i Namsos..

Boom Bil & Mc har fått nytt lokale, og er vel bra nå. De tar blandt annet på seg valsing av hjulbuer, og retting av felger..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har 10% på Steinkjer,men medlemskort må fremvises,hvis ikke har man ikke krav på noe.. Hvis dere ikke får 10% oppi Namsos kan du,på folkelig vis,forklare dem der oppe om at det er "vanlig" at vi i klubben får de 10%'ene.. Som sagt kan vi godt prøve å skaffe oss litt mer %,men,nå vet ikke jeg hva resten av lokallagene har til avtale med Møller. Men,det kan jeg vel alltids klare å finne ut av..

mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

Tror ikke Møller har en flat rabattsats lenger, volumdeler som det går mye av får man bedre rabatt på (opptil 20-25%) mens deler av det sjeldne slaget blir dyrere.

Når det er sagt kan man jo oxo nevne Norsk Bildelsenter og E.S Tuning som også skaffer originaldeler.

Med d samme: Hvor holder dere i N.T.lag lokallag til, hvor mange er dere og treffes dere jevnlig?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

Tror ikke Møller har en flat rabattsats lenger, volumdeler som det går mye av får man bedre rabatt på (opptil 20-25%) mens deler av det sjeldne slaget blir dyrere.

Når det er sagt kan man jo oxo nevne Norsk Bildelsenter og E.S Tuning som også skaffer originaldeler.

Med d samme: Hvor holder dere i N.T.lag lokallag til, hvor mange er dere og treffes dere jevnlig?

Hei du.

Vi holder hovedsaklig til i Steinkjer med lokallagstreffene da fordi at det blir den mest sentrale plassen med tanke på hvor medlemmene er ifra.

Vi prøver å treffes annenhver uke, men nå i vinter har det vært sjeldnere.

Vi er vel rundt 10 medlemmer som bruker å være på treffene, men har flere i Namdalen som en og annen gang får til å bli med...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har forresten snakket med Beitstad Bil,og Bjørnar som driver det.

Vi er hjertelig velkommen til å ta servicer og slikt der,og med tanke på at vi har 15% på alle deler hos Mekonomen på Steinkjer,og at Beitstad Bil er et Mekonomen-verksted,så kan det lønne seg for dem som bor i Steinkjer og omegn.

Bjørnar har vært hos Madsen Bil i flere år,og er veldig flink på VW/Audi.

Men,som han sa selv,så er han streng når det kommer til Eu-kontroll og slikt,så det nytter ikke å dra dit med en bil som ikke har de papirene den skal,tenker da på TüV godkjenninger og slikt.

Grunnen til at jeg har prøvd å fått en avtale med han,er at han er flink og vet hva han driver med,slik at vi kan være sikker på at ting blir gjort slik det skal..

Så,vi har nå enda en samarbeidspartner i nærheten.

Håper dette faller i smak hos våre medlemmer i Nord-Trøndelag Lokallag.

mvh

Hans Strømseng

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er allerede en lokallagsavtale mellom Styling-Tech på Levanger og lokallag Bodø. Vet ikke om hele klubben er med nå,men det er iallefall meningen etterhvert da jeg snakket med Svein Erik sist.

http://www.styling-tech.no/

Et tips bare. Gode priser fra før av.:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med jeg skal greie å få laga en avtale med Styling Tech også,snakker ofte med han,har bare ikke tenkt på det enda.. Mye på grunn av at jeg HATER å se VW/Audi med ekstraplast hengende over alt,men,kan sikkert høre med han,er jo alltid greit med avtaler rundt om kring..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hans

Har du fått til noe rabbat avtale med Styling Tech?

Rolf Inge

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye på grunn av at jeg HATER å se VW/Audi med ekstraplast hengende over alt,

Helt enig :tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Styling Tech. Nord-trøndelag lokal lag har 10%.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

på AILLT hainn har?:confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

D veit itj æ. fikk no det på løkte bak t golfen, og ny fangar å sku æ få rabbat på sa han.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal høre med Svein Erik i morgen,må ringe han uansett...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.