#1 Skrevet Januar 20, 2006 hei har ein audi a4 1,8 suge motor å den jager ganske mye på tomgang med ein gang jeg slipper gassen, den roer seg ned når den har jaga noen ganger. noen så har våre borti dette før å vet ka så kann jøre det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 23, 2006 høres ut som et luftmassemåler problem, eller olje på gasspjeldet, ta av slangen til innsuget å vri spjeldet så du kan kjenne på kanten av det, hvis det er veldig seit kan det ha no med saken å gjøre.. jeg tok av spjeldet mitt og gjorde det sikkelig reint, det hjalp på min.. men husk at hvis du bokler i fra spjeldet, er det mulig du må grunninstille det igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 23, 2006 Ville også sjekket lamdasonden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 24, 2006 okai det skal eg sjekke:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 25, 2006 Gasspjeldet? Vi bytter det i blandt p.g.s.jaging. Ved bytte eller hvis man har av stikka bør det gruninstilles. det er fort gjort hos vag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...