Anbefalte innlegg

quattroføre på sørlandet..

snø.JPG

snø1.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I know.... Kom ikke opp veien til huset mitt i dag:( DET var nederlag. Var litt flau når jeg gikk oppover... Hiacen til svoger kom opp, men min A6 quattro (med avskrudd ESP) kom ikke opp.

Men ohoj hvor fort det gikk bakover med 4 låse hjul:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp!! utrolig synd jeg ikke hadde kamera for hånden igår! en flott mercedes ML hadde stoppet opp mitt i veien, og en 20 år eldre audi coupe kom den til unsetning!

Det var et gledens syn: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er quattro ver på vestlandet og, wohoo....skal aldi ha bil uten quattro :D fekk dratt opp min første bil fra grøfta i natt og, ein ford granada hehe, hukka fast tau i hengerfeste, trykket inn knappen til sperra, roli ut på 1 gir til eg ser at tauet er stamt, trykke gassen i bånn og girer til andre gir og pluttsli så er vi 50 meter lenger oppe i bakken :-D, han i granadaen sa at, med eingang han var ute av grøfta så sto han på bremsen og drog opp brekket, hihi men hjalp ikkje litt ein gang...alt er filmet, så vist eg finner kabelen til kameraet så skal eg legge det ut!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er quattro ver på vestlandet og, wohoo....skal aldi ha bil uten quattro :D fekk dratt opp min første bil fra grøfta i natt og, ein ford granada hehe, hukka fast tau i hengerfeste, trykket inn knappen til sperra, roli ut på 1 gir til eg ser at tauet er stamt, trykke gassen i bånn og girer til andre gir og pluttsli så er vi 50 meter lenger oppe i bakken :-D, han i granadaen sa at, med eingang han var ute av grøfta så sto han på bremsen og drog opp brekket, hihi men hjalp ikkje litt ein gang...alt er filmet, så vist eg finner kabelen til kameraet så skal eg legge det ut!

Fort deg med å få ut filmen:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har i løpet av fredag og lørdag klart å trekke både en BMW og en Merchedes ut av snøfondene :D

Quattro ruler snøen. Har ikke vært ute med spade enda. Og det tror jeg ikke noen andre som bor innenfor 10KM radius kan si :D

Ble faktisk imponert Merchedesen hadde klart å spinne vekk all snø og lå helt nede på buken... Jeg trodde ikke at A6'n skulle klare å dra den ut med piggfrie dekk med beinhard snø som underlag... Gikk glatt som stekefett i teflonpanne det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, har kabel til kameraet på gang nå, men kan ikkje lova noe enda, men kan jo nevna at eg hadde noen dårlige piggfrie dekk eg og, i dimmen 225-55\17" litt stort jah!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm, har då ein liten film snutt klar her, men kos kan eg få den inn her?! filen er 50mb ca...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

OM du har en home.no home/no/net eller lignedes kan du legge den du med en link.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe. Dette høres morsomt ut. Få ut filmen!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, skulle gjerne ha lagt den u jah, men hadde eg bare vist hvordan..er for øyeblikket vekk på reisejobb, men er hjemme igjen i mårra, men eg kan maile den til noen som kansje vil hjelpe meg?!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, skulle gjerne ha lagt den u jah, men hadde eg bare vist hvordan..er for øyeblikket vekk på reisejobb, men er hjemme igjen i mårra, men eg kan maile den til noen som kansje vil hjelpe meg?!

Tar gjerne imot og legger ut link, jeg : smil :

Btw: har forresten en video av da jeg lekte meg med herjebilen min:

Subaru 1800 4wd pickup, uten støtdempere: eek : , med kappa framakslinger: rolleyes , og sveisa bakaksling ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da har eg fått uvurderli hjelp til å få lagt ut denne filmen, kjempe stor takk til Fredrik Rosvoldaun

http://home.no.net/typ100hp/slepe%20granada.wmv

desverre så er filmen ganske mørk...

Får ikke opp noe film på den linken.!.: klø :

Men endelig er det blidt Quattro føre i tromsø også.: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.