Anbefalte innlegg

Da slapp jeg klunke lyden jeg har prøvd å få svar på i det siste på forumet...

ARRRRRRRRRRGGGGGGGG: bh :Bil.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut til at du fikk noe annet å bekymre deg for gitt. Leit det der da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du er nok ikke alene om å ha uhell i disse dager, har sett fler som deg desverre :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aja aj... Den der var stygg!! : nei :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette så ikke bra ut nei :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir vel kondemnert den der? Ramme skeiv å greier? Gikk du av veien eller prata du med grillen på en annen bil?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: eek : Var ikke sånn jeg hadde tenkt du skulle bli kvitt ulydene i forstillingen!! : dum :: gråter ::rolleye:

 

Hva skjedde?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir vel kondemnert den der? Ramme skeiv å greier? Gikk du av veien eller prata du med grillen på en annen bil?

 

Ja tror den blir kondemnert, var litt i tvil ennå sa de...

Kom ned en bratt vei fra Holmenkollen, så kom det en kjerring ut fra høyre...greit nok tenkte jeg og startet og bremse i snøen....men problemet var jo at kjerringa stoppen midt i veien får å vente på en bil som kom oppover...hadde 40kmt da jeg startet å bremse 60m senere hadde jeg 45kmt da det smalt...kjerringa sto bare midt i veien hele tiden..hadde god tid til å rygge eller kjøre...men hun sa etterpå at hun fikk sjokk da hun så bilen min komme, så hun bare ble stående: bh : Takk takk sier jeg bare da...hadde ikke mulighet noen av veiene rundt, ble enten front mot front, eller noen unger på fortauet, eller henne.:evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjenner til følelsen: bh : Tråkker på bremsen og ingenting skjer.: gråter :

Dro rett gjennom ett gjerde i fjord med Tahoen du jeg skulle bremse ned en bakke. Men forskjelden var at jeg fikk ikke en ripe i bilen da:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

NEI og NEI...sååå ergelig...Jeg føler med deg i disse tunge dager...UFF

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.