Anbefalte innlegg

Noen som har peiling på hvem som kan lage en 3" downpipe, eller hvor jeg får kjøpt til S6 AAN

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slenger meg på denne, si ifra hvis du får til noe hvis ikke får jeg lage selv

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakket med LASSE RAGNHILDSTVEIT på et lokallagsmøte engang ang dette, han var en ræser på å lage disse. Hadde ordnings på flenser og rørene i rustfritt. Du kan jo høre med han om han har anledning, vet ikke om han er aktiv på forumet, men hender at han dukker opp på lokallagsmøter i bergen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk ta i et slikt til min s6 fra sverige.. ga 2500 sek for det.. skal se om jeg finner frem til navn og adresse.. i løpet av dagen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det fra Morgan Sandberg? hvordan fikk du ordnet det med frakt og slikt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja jeg vil ha et sånt selv men blir litt lang kjøretur for meg gitt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja jeg vil ha et sånt selv men blir litt lang kjøretur for meg gitt.

 

om mange nok sponser meg litt kan jeg kansje ta turen..

 

om dere og trenger billige race cats så vet jeg hvor det skaffes og.. i sverige:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor langt er det for deg da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor langt er det for deg da?

 

mener det var nesten helt ned til stokholm så det er et stykke.. men tror han sender per post og. allefall sa han det da jeg var der..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mener det var nesten helt ned til stokholm så det er et stykke.. men tror han sender per post og. allefall sa han det da jeg var der..

 

jeg vet men ikke skal sparke liv i gamle tråder. men jeg har fåt en del spørsmål angående den dp fra LN-Bil i tyringe sverige så jeg legger inn url til gubben

 

http://home.swipnet.se/ln-rally/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.