#26 Skrevet Januar 23, 2006 Er det noen andre som har erfaring med settet som han på finn.no selger? Sendte mail til han i går og lurte på garanti osv. Har ikke fått noe svar enda. Kan du ikke bare bestille ett sett her(se link) heller så slipper du masse tull og tøys! http://www.dybvik-trading.no/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Januar 23, 2006 Kanskje jeg bestiller hos Dybvik jeg også. Man får ikke feilmelding om defekt pære på det settet heller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Januar 23, 2006 Noen som vet forskjellen på de to settene som selges på Dybvik? Kingwood og JSM? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Januar 27, 2006 Fikk settet fra Dybvik i dag. Har montert det også. Ble helt konge!!! Ser ut til at jeg må borre hull i de dekslene som sitter bak på lykta, slik at kabelføringen kan gå der. Var noe trangt på min 02 A4!!! Her er et dårlig bilde av resultatet, men ser hvor bra det blir:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Januar 28, 2006 Ja det er natt og dag, måtte borre hull i dekselet jeg og men det følger jo med kabelgjennomføringsgummi så det det blir jo tett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Januar 28, 2006 Ettermontering av xenon er ikke lovlig med mindre at du har automatisk regulering på lykta og det har man bare vis det er orginal xenon montert. Reguleringen er for at man ikke skal blende andre i trafikken.. Det er jo ikke automatisk nivåregulering på S6+, og de kunne man få levert med xenon originalt. Det er kun 3 trinns bryter for manuell justering. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Januar 28, 2006 Jeg tenkte å stikke innom Møller å få klarhet i dette på mandag. Ble litt nysgjerrig etter at jeg fant de originale Xenon-lyktene i delekatalogen. Kan jo nesten være verdt å bruke noen ekstra lapper på originale lykter med justering, hvis det er godkjent... Er så drit lei av å bli stoppa av uniformerte jyplinger på min egen alder som skal klage på alt mulig som ikke ser 100% originalt ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Februar 2, 2006 Var i kontakt med biltilsynet i dag angående xenon ettermontering.. Automatisk høydejustering og lyktespylere gjelder bare når man monterer xenon i nærlys.. Kan med andre ord montere xenon i fjærnlys og ekstralys uten problemer. Vet ikke helt hvordan det blir å montere i kurve/tåkelys siden de blir brukt som kjørelys i visse tilfeller..Parkys og kurve/tåkelys er jo en mye brukt kombinasjon! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...