Trondheim: Lånketreff 06`

Anbefalte innlegg

Har styret lagt planer for dette i år? Har det vært eller skal det være no`årsmøte i lokallaget?

Hadde jo vært fint for medlemmene om det ble arrangert en større lokallagssamling igjen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må sende Eirik Bakken PM, og så spør du om det. Kunne vært litt kjekt med et skikkelig årsmøte, med innhold som bør være viktig for videre planlegging. Helt sikkert noen som har diverse spørsmål angående Trondheims lokallag.:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et vintertreff (lokallagstreff)på lånke ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har styret lagt planer for dette i år? Har det vært eller skal det være no`årsmøte i lokallaget?

Hadde jo vært fint for medlemmene om det ble arrangert en større lokallagssamling igjen.

D årne du Jørn!: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, da blir jo alt som før....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja næmli:o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

KOR teit! hehe mellingan flyg ingen tar dem.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et vintertreff (lokallagstreff)på lånke ?

Hallo...: vinke :

Vi sitter noen her i nord-fylket som er interessert i å være med ja...: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

KOR teit! hehe mellingan flyg ingen tar dem.

Slå på radion i lastbila dah ... lol ... oxo

Trøndelagsnytt hvær halle time ... lol dah oxo du :nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vintertreff hadde jo vært en artig ny vri, men vet ikke hvordan det er med leie om vinteren? Kan undersøke over helga :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det kuin ha vært nå det! Synes vi må prøv å få te nå te "sumara"! Å hvis vi får med nord-trønderan å så bli det ikke så my å gjør på vær. I tillegg får vi jo støtte fra hovedstyret, så det e vel bare å sætt en dato? Det e vel snart fullbooka.... og det e vel litt kjipt at folk fra nord-møre får te træff men ikke vi??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det kuin ha vært nå det! Synes vi må prøv å få te nå te "sumara"! Å hvis vi får med nord-trønderan å så bli det ikke så my å gjør på vær. I tillegg får vi jo støtte fra hovedstyret, så det e vel bare å sætt en dato? Det e vel snart fullbooka.... og det e vel litt kjipt at folk fra nord-møre får te træff men ikke vi??

Enig der. Kan godt være med å hjelpe til jeg, men duger dårlig til noe lederstilling tror jeg. Såfremt noen kan delegere meg, klarer jeg å gjøre en god jobb :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.