#1 Skrevet Januar 21, 2006 har lyst på noen nye baklykter til A4'n min.. så jeg lurere på disse da.. tror dere det vil bli Lexus "preg" over dem? vil så absloutt ikke ha noe av det! er ikke noe gla i slik lexus lykter på Audi! Jeg tror ikke selv at det blir så ille og se til da.. men er litt i tvil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 21, 2006 har lyst på noen nye baklykter til A4'n min.. så jeg lurere på disse da.. tror dere det vil bli Lexus "preg" over dem? vil så absloutt ikke ha noe av det! er ikke noe gla i slik lexus lykter på Audi! Jeg tror ikke selv at det blir så ille og se til da.. men er litt i tvil! Har du ett bra bilde av baken på bilen din så kan jeg modde de på i Photoshop? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 21, 2006 montert på bil! jeg har jo svart bil da, så passer kanskje litt bedre til min enn den dær! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 21, 2006 Tvilsomt jeg hadde montert de på bilen min , men de såg jo bedre ut etter de var montert. Så er spørsmålet hvordan de er med lyset på. Du får håpe det er en photshop mann som kan "lakke bilen" svart for deg så vi får se resultatet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 21, 2006 sånn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 21, 2006 ja ble ikke så værst det dær! Men jeg synes plastikken inni selve lykta var litt grå i forhold til bilen liksom.. skulla vært skikkelig svart plastikk inni lykta! noen som vet hvordan det er og åpne disse lyktene? er det en enkel sak på original lykter? er sikkert limt sammen vil jeg tro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 21, 2006 ja ble ikke så værst det dær! Men jeg synes plastikken inni selve lykta var litt grå i forhold til bilen liksom.. skulla vært skikkelig svart plastikk inni lykta! noen som vet hvordan det er og åpne disse lyktene? er det en enkel sak på original lykter? er sikkert limt sammen vil jeg tro? Den er jo grå fordi det skinner, tror dem er svarte vis du ser dem i live ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 21, 2006 Den er jo grå fordi det skinner, tror dem er svarte vis du ser dem i live ? Ja, det har du sikkert rett i.. spørs om dem er helt svart i virkeligheten ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 23, 2006 Synes de er pen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 23, 2006 med forbehold om hvor sirkus aktig det blir når de lyser synes jeg de var lekre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 23, 2006 Vet ikke hva folket syntes, men jeg syntes de så helt jævlig ut... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 23, 2006 Ikke helt min stil heller! Synes det er penest med orginale baklykter.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 23, 2006 DET hadde ikke eg kjøpt friveligt.men men det er jo smak og behag det da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 23, 2006 Dette var heller ikke min smak. Keep it clean!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 23, 2006 hvordan er det og sote baklykter da? finnes det firma som driver med det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 23, 2006 Ikke min stil heller, la heller det være som den er... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 23, 2006 Liker du lampene så kjøp de,tross alt du som skal ha bilen og like den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Januar 23, 2006 kjøp det du selv ønsker... FK har også sorte crystal lykter.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Januar 23, 2006 hvor selges FK da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Januar 23, 2006 you got PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...