Nord-Trøndelag: Rs2 fra Værdal

Anbefalte innlegg

Hei jeg kjøpte en Rs blå Rs2 i Værdal juni 04(han bodde like ved en esso stasjon i værdal)

Noen som kjente til bilen,jeg er veldig fornøyd med den

og selger virka seriøs.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei..

vet om han som hadde den ja....... jævli fin bil:)

Han jobber som salmaker i faren hans sitt firma.... har hørt rykter om at han lagde de setene som står i rs2`en..:)

Han lagde iallefall et skinn/alcantara interiør til en strøken 100 avant!

husker ikke navnet hans i farta.....

 

vet han var jævli nøye med bilen....kjørte bestandig rolig...ikke av typen som skulle ta piruetter og legge igjen svartspor!

som dessværre alltformange av disse bilene blir brukt til:o

 

MEN han kjører nå en bmw 318 ci: eek :

snakk om å gå ned i gradene: haha :

 

Kan du ikke legge ut et par bilder av bilen på linken da:)

har stått å sikkla på denne bilen ofte: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet han var jævli nøye med bilen....kjørte bestandig rolig...ikke av typen som skulle ta piruetter og legge igjen svartspor!

QUOTE]

Kan vel skrive under på at denne bilen ikke ble "brukt". Var vel flere ganger opp på siden for å få han til å "gi" litt på..men dog ei. :rolleye:

Strøken bil var det iallefall.

 

Har bilen rullet mye nå da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var veldi godt og lese:)

Han som jeg kjøpte bilen av het Per Anders Ward. Bilen var gått 140000km juni 04 nå er den gått 168000km det virka ut som om han passa veldig godt på bilen.Den bilen får forsatt myyye kjærlighet ennå jeg passer på den så godt jeg kan og bruker en del penger på den.

Ang interiør så er det sydd inn blå alcantara i nakkestøtter,teppe i bagasjerom,på bakluketrekk og girkule som ser veldig pent ut.

Minus med denne bil var at det var det stygge 4eika rattet i den så jeg kjøpte helt nytt 3eika rs2 ratt m airbag som er veldig pent.