Nord-Trøndelag: Rs2 fra Værdal

Anbefalte innlegg

Hei jeg kjøpte en Rs blå Rs2 i Værdal juni 04(han bodde like ved en esso stasjon i værdal)

Noen som kjente til bilen,jeg er veldig fornøyd med den

og selger virka seriøs.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei..

vet om han som hadde den ja....... jævli fin bil:)

Han jobber som salmaker i faren hans sitt firma.... har hørt rykter om at han lagde de setene som står i rs2`en..:)

Han lagde iallefall et skinn/alcantara interiør til en strøken 100 avant!

husker ikke navnet hans i farta.....

 

vet han var jævli nøye med bilen....kjørte bestandig rolig...ikke av typen som skulle ta piruetter og legge igjen svartspor!

som dessværre alltformange av disse bilene blir brukt til:o

 

MEN han kjører nå en bmw 318 ci: eek :

snakk om å gå ned i gradene: haha :

 

Kan du ikke legge ut et par bilder av bilen på linken da:)

har stått å sikkla på denne bilen ofte: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet han var jævli nøye med bilen....kjørte bestandig rolig...ikke av typen som skulle ta piruetter og legge igjen svartspor!

QUOTE]

Kan vel skrive under på at denne bilen ikke ble "brukt". Var vel flere ganger opp på siden for å få han til å "gi" litt på..men dog ei. :rolleye:

Strøken bil var det iallefall.

 

Har bilen rullet mye nå da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var veldi godt og lese:)

Han som jeg kjøpte bilen av het Per Anders Ward. Bilen var gått 140000km juni 04 nå er den gått 168000km det virka ut som om han passa veldig godt på bilen.Den bilen får forsatt myyye kjærlighet ennå jeg passer på den så godt jeg kan og bruker en del penger på den.

Ang interiør så er det sydd inn blå alcantara i nakkestøtter,teppe i bagasjerom,på bakluketrekk og girkule som ser veldig pent ut.

Minus med denne bil var at det var det stygge 4eika rattet i den så jeg kjøpte helt nytt 3eika rs2 ratt m airbag som er veldig pent.

Det jeg var mest redd for ved og kjøpe denne bil var at den var grisekjørt så det var veldig godt og lese dette. jeg må innrømme at jeg liker og trø på litt selv i blant men ikke før motor er skikkelig varm og jeg er sjelden og aldri over 6000rpm. Og spinne har jeg aldri prøvd utenom på glattisen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du høres ut som en man vil kjøpe bil av hører jeg.. selv liker jeg å grisekjøre enda så har ommbygd bil selv ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja det er veldig godt å vite at bilen er fint behandlet:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke til salgs ennå kansje om ca 1,5-2år til drømmer om Rs4 b5

Sort,navi.Dvs alt utstyr.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke til salgs ennå kansje om ca 1,5-2år til drømmer om Rs4 b5

Sort,navi.Dvs alt utstyr.

 

husk meg om 1.5-2 år da!!: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei rune!

godt å se/høre at du passer på bilen,som ga meg så mye kjøreglede:)

fortsett med det du;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du høres ut som en man vil kjøpe bil av hører jeg.. selv liker jeg å grisekjøre enda så har ommbygd bil selv ;)

 

hahaha. grisekjøre? Vil ikke akkurat kalle det kjøring det du driver med. Men skal ikke akkurat si at jeg er noe særlig bedre. Men sørger iallefall for at motoren er varm :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.