#1 Skrevet Januar 22, 2006 Termostatgiveren til el.vifta er vel den som sitter i bunn av radiatoren? Det er vel denne som forteller vifta når det er så varmt at den skal ta seg en tur...?? Vifta har gått litt av/på i den siste tiden og nå forleden begynnte den å gå mens bilen ennå var kald (etter 5 min kjøring). Da går den også konstant og slår seg ikke av. Når jeg napper ut ledningen til giveren stopper den riktignok. Høres dette ut som det er denne giveren folkens? Vanlig at de ryker av og til..?? Pris?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 22, 2006 Har vært borti at denne tok kvelden og koblet vifta inn på fullt ja. Inkludert mens bilen stod parkert slik at det ble dårlig med startstrøm dagen etter. Mener den kosta rundt 700,- men er ikke helt sikker. Den aktuelle bilen ble byttet inn i en A3 fremfor å bli reparert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 22, 2006 Har vært borti at denne tok kvelden og koblet vifta inn på fullt ja. Inkludert mens bilen stod parkert slik at det ble dårlig med startstrøm dagen etter.Mener den kosta rundt 700,- men er ikke helt sikker. Den aktuelle bilen ble byttet inn i en A3 fremfor å bli reparert Okei, skal nok bytte giveren fremfor bilen jeg nå...kostet på litt i det siste:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...