#1 Skrevet Januar 22, 2006 Sentral låsen på Audien har begynnt å kødde seg: mad : I dag når jeg skulle inn å handle på bensin stasjonen lot jeg bilen gå. Når jeg kom tilbake igjen var dritten låst: mad : Kjæresten var ikke hjemme så det ble taxi hjem for å hente reserve nøkkelen. Vel på plass igjen med ekstra nøkkel fikk jeg ikke låst den opp, arrgh. vrei så rundt dør låsen og klarte å få døra opp før den låste igjen. Kjørte med låste dører hele veien hjem. Vel hjeme ville den ikke slippe meg ut. I bunn og grunn gjør ikke sentral låsen som jeg vil uannset hva jeg trykker på prøver jeg å låse, låser den, vil jeg åpne låser den og motsatt. Hva kan være problemet: klø : Audi feil eller Defa feil?? Bilen: Audi A4 97 mod, med ikke orginal montert fjærnkontrollert sentr lås Defa alarm, fjærnkontrollert sentr lås. været om det skulle ha noe å si er 7 kalde akkurat nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 22, 2006 Dra løs ledninger til mikrobryter i bakluka og test om ikke låsene oppfører seg normalt da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 23, 2006 Dra løs ledninger til mikrobryter i bakluka og test om ikke låsene oppfører seg normalt da. Hmm hvor finner jeg disse? Flere ideer før den settes på Gumpen for feilsøking?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 23, 2006 De ligger vel under trekket på bakluka di. Så det betyr demontering. Sikkert bare clips og et par skruer, så det bør ikke være vanskelig. Billig test å gjøre før gumpens tar 2000 for å sjekke bilen din.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 23, 2006 Har bare lest på forumet her at denne bryteren har vært en gjenganger når sentralåsen oppfører seg slik som du sier. Denne mikrobryter må jo stå en plass ved baklukelåsen tipper jeg. Riv av dekselet på innsiden og se. Liten bryter med to ledninger på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 23, 2006 2 laken: eek : blir endel leiting sjøl før bilen havner der ja. Hadde av deksler på bakluka når jeg heiv ut visker motoren og viskeren så det blir gjort imorra. Noen som vet hvor motoren og styre enheten sitter, en av mekanikerene på gumpen mente det var vært å titte på etter alle låsesylindere var skjekket. -K 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 7, 2008 fant du ut av noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...